Οι παλιές καλές εποχές που τα περισσότερα αυτοκίνητα ευρείας αποδοχής πωλούνταν σε λογικές έως χαμηλές τιμές, αποτελούν μια ωραία ανάμνηση. Πριν από μια δεκαετία, το -όχι και τόσο μακρινό- 2013, υπήρχαν άπειρες επιλογές καινούργιων μοντέλων μέχρι 20.000 ευρώ. Από SUV και μικρομεσαία χάτσμπακ σε ανώτερες εκδόσεις, έως μεσαία οικογενειακά με πληθωρικά αμαξώματα.
Ένα από αυτά ήταν και το Opel Insignia, το οποίο στις αρχές του 2013 προσφέρονταν στην τιμή των 18.900 ευρώ με τον κινητήρα 1.4 Turbo 140 PS. Σήμερα αυτά τα λεφτά δεν φτάνουν ούτε για πολλά μικρά αυτοκίνητα και όχι για μια πληθωρική κούρσα των 4,6 μέτρων, όπως ήταν το πρώτης γενιάς Insignia. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008 και αμέσως κέρδισε το κοινό με την πολύ δυναμική του σχεδίαση, αφού δεν είχε καμία απολύτως σχέση με το συντηρητικό Vectra που αντικατέστησε. Ακόμα και σήμερα διατηρεί μια επιβλητικότητα και είναι σε θέση να προσελκύσει τους αγοραστές που θέλουν ένα πληθωρικό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε τιμές παραπλήσιες με μικρότερων μοντέλων (π.χ. 9.000-11.000 ευρώ).
Οι αυξημένες του διαστάσεις είχαν ανάλογο θετικό αντίκτυπο σε χώρους, αφού τέσσερις ή και πέντε ενήλικοι φιλοξενούνταν άνετα, έχοντας στη διάθεσή τους 500 λίτρα για τις αποσκευές. Από πλευράς ποιότητας το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και στις πόρτες, όπως και τα υπόλοιπα σκληρά τμήματα ήταν αρκετά καλά, αν και στη συναρμογή υπήρχαν ορισμένες ατέλειες.
Στα τέλη του 2011 η Opel αντικατέστησε τον παλαίμαχο κινητήρα των 1.8 λτ. ισχύος 140 ίππων και 175 Nm ροπής, με τον πιο σύγχρονο 1.400άρη turbo των 140 ίππων και 200 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο εξασφάλιζε καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11 δλ. έναντι 12,2 δλ.) και σημαντικά μειωμένη κατανάλωση ( 5,7 λτ./100 χλμ. έναντι 7,9 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την Opel), χάρις και στη συνδρομή του start/stop. Στο δρόμο το Insignia 1.4Τ εστίαζε στην άνεση και στο να μεταφέρει τους επιβάτες του με ασφάλεια στα ταξίδια, αφού πάταγε πολύ καλά.