Είμαστε στον Ιούνιο του 2023 και ακόμα, δεν έχουμε δει αυτοκίνητο παραγωγής να πιάνει ή ξεπερνά τα 500 χλμ./ώρα. Για μια περίοδο, πριν μια τετραετία, η κουβέντα γύρω από το ποιος θα κατάφερνε να φτάσει ή σπάσει το φράγμα των 500 χλμ./ώρα στα αυτοκίνητα παραγωγής, ήταν το πιο hot topic της αυτοκίνησης. Μετά βέβαια ήρθε η πανδημία, έπειτα τα προβλήματα στην παραγωγή και σιγά σιγά, οι κατασκευαστές απομακρύνθηκαν από την κόντρα της 500άρας. Μια κόντρα που εν πολλοίς, προέκυψε από την προοπτική μιας επικής αναμέτρησης μεταξύ Bugatti και Koenigsegg.
H Chiron Super Sport 300+ πέρασε το ορόσημο των 490 χλμ./ώρα το Σεπτέμβρη του 2019, προβάροντας ως το απόλυτο φαβορί για τα 500 χλμ./ώρα. Η Koenigsegg απάντησε με το Jesko Absolut περίπου ένα χρόνο αργότερα, κάνοντας δηλώσεις μέχρι για 531 χλμ./ώρα. Το σουηδικό hypercar ολοκληρώθηκε το 2022, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει επιχειρήσει ρεκόρ ταχύτητας. Στο μεσοδιάστημα είχαμε τις «παπάτζες» των Αμερικανών με το SSC Tuatara, που τάχα κατάφερε 532 χλμ./ώρα. Τέσσερα χρόνια μετά το πέρασμα της Bugatti Chiron SS 300+ στα 490,47 χλμ./ώρα, η αυτοκίνηση δεν έχει βιώσει κάτι ταχύτερο από αυτοκίνητο παραγωγής, ενώ οι Σουηδοί έχουν δηλώσει πως δεν είναι «ζεστοί» για προσπάθειες ρεκόρ. Από ό,τι φαίνεται όμως, μάλλον αλλάζουν γνώμη.
Η Koenigsegg έκανε ένα ποστάρισμα στο Instagram, που ανέφερε τις ιστορικές επιδόσεις του Agera RS στην τελική ταχύτητα και το 0-400-0 χλμ./ώρα. Οι Σουηδοί αναφέρουν πως τα 447 χλμ./ώρα του Agera RS παραμένουν η κορυφαία καταγραφή τελικής από αυτοκίνητο παραγωγής, κάτι που ισχύει 100% καθώς η προσπάθεια της Chiron SS 300+ δεν έγινε παρουσία επίσημης επιτροπής. Το 0-400-0 χλμ./ώρα καταρρίφθηκε από το Regera, έπειτα από το Rimac Nevera και πρόσφατα επέστρεψε στο Regera. To ενδιαφέρον στην περιγραφή της δημοσίευσης αφορά το Jesko Absolut και την υπόσχεση, πως όλα τα ρεκόρ των Agera RS και Regera θα καταρριφθούν από εκείνο. Κάτι που σημαίνει πως ενδέχεται τελικά, να δούμε επιτέλους προσπάθεια για κατάρριψη των 500 χλμ./ώρα.