Η Kia σημείωσε τις πιο υψηλές τριμηνιαίες πωλήσεις της στην Ευρώπη (το 2019), σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ACEA (European Automobile Manufacturers Association). Οι πωλήσεις 132.174 μονάδων μέχρι στιγμής αντιπροσωπεύουν μία αύξηση πωλήσεων κατά 0,6%. Ταυτόχρονα το μερίδιο αγοράς της Kia στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξήθηκε στο 3,2%, από 3,1% στο ίδιο χρονικό διάστημα του 2018.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Kia e-Soul (+video)
Ως αποτέλεσμα της εισαγωγής πέρυσι του νέου Ceed οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 29% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα της περασμένης χρονιάς, δηλαδή από τις 19.000 στις 24.510 μονάδες. Ιδιαίτερα δημοφιλές είναι και το νέο ProCeed, από το οποίο το πρώτο τρίμηνο του 2019 πουλήθηκαν συνολικά 3.908 μονάδες του, μια τριψήφια αύξηση (459,9%) σε σχέση με τις πωλήσεις του προηγούμενου, τρίθυρου pro_cee’d κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018. Μόνο το Μάρτιο οι πωλήσεις του νέου ProCeed ισοφάρισαν τις πωλήσεις του προκατόχου του καθ΄όλη τη διάρκεια του 2018.
Τα Ceed hatchback και Sportswagon σημείωσαν αυξήσεις συγκριτικά με την περσινή χρονιά και για το ίδιο χρονικό διάστημα της τάξης του 12% και του 13,5%, αντίστοιχα. Αργότερα και μέσα στη χρονιά θα παρουσιαστεί ένα νέο Ceed crossover που θα ενισχύει ακόμα περισσότερο τη δημοφιλή γκάμα του μοντέλου. Το Ceed παραμένει το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia στην Ευρώπη, πίσω από το SUV Sportage και οι πωλήσεις του το πρώτο τρίμηνο του 2019 έφτασε τις 32.354 μονάδες.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Kia Ceed 1.0 T-GDI 120 PS
Άνοδο σημείωσαν και οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Kia κατά 1/3, φτάνοντας τις 18.670 μονάδες. Το πιο δημοφιλές εξηλεκτρισμένο Kia, το Niro, είδε τις τριμηνιαίες πωλήσεις του σε σχέση με πέρυσι, να αυξάνονται κατά 49,6% στις 15.965 μονάδες. Οι πωλήσεις του Optima Plug-in Hybrid αυξήθηκαν κατά 48,3% στις 1.435 μονάδες ενώ το απερχόμενο Soul EV σημείωσε τις τελευταίες εβδομάδες πριν την αντικατάστασή του πωλήσεις 474 μονάδων. Η Kia είδε επίσης μεγάλη ζήτηση και για τα δύο πιο καινούργια BEV (Battery Electric Vehicle) της, τα e-Soul και e-Niro.
Η Kia είδε αυξήσεις στο άνω αλλά και στο κάτω άκρο της ευρωπαϊκής της γκάμας. Οι πωλήσεις του Picanto αυξήθηκαν κατά 13,8% (στις 21.154 μονάδες), ενώ αυτές του Stinger αυξήθηκαν κατά 34,5% (στις 1.103 μονάδες). Το Stonic –το τέταρτο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia πίσω από τα Sportage, Ceed και Picanto– είδε και αυτό τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 4,9% στις 15.968 μονάδες.
Δείτε ακόμη: Αξεσουάρ για το Kia Stonic