Το πρώτο Skoda που προέκυψε από τη συνεργασία της τσεχικής μάρκας με τον όμιλο VW πριν από 26 χρόνια, ήταν η Felicia. Ξεκίνησε να παράγεται στις 17 Οκτωβρίου του 1994, αντικαθιστώντας το Favorit.
Η Felicia έγινε δημοφιλής, μιας και μέχρι το 2001 που σταμάτησε η παραγωγή της, είχαν κατασκευαστεί 1.401.489 Felicia (915.843 5θυρες, 351.905 Combi, 124.565 pick up και 9.176 Fun/Vanplus). Μεταξύ αυτών, η πιο ξεχωριστή και σπάνια πλέον έκδοση ήταν η εικονιζόμενη Felicia Fun. Το Μάρτιο του 1995 στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η Felicia Fun πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της και προσέλκυσε το ενδιαφέρον. Βασιζόταν στη Felicia, όμως η Skoda εξέλιξε 1.187 νέα τμήματα για το ξεχωριστό αυτό pick-up.
Η μεγαλύτερη έκπληξη «κρυβόταν» στο εσωτερικό της, όπου το διαχωριστικό τμήμα της καμπίνας ήταν συρόμενο, αναδιπλούμενο και ενσωμάτωνε δύο ακόμα θέσεις ανάγκης. Όταν το τμήμα αυτό άνοιγε, το μήκος του χώρου φόρτωσης -με τις επενδύσεις ξύλου ελάτης, μειωνόταν στα 850 χλστ. από τα αρχικά 1.370 χλστ. Ο χώρος φόρτωσης διέθετε ένα roll bar πίσω από τη δεύτερη κολόνα, όπως και ένα σπόιλερ στο τελείωμα της καρότσας.
Το κίτρινο χρώμα κυριαρχούσε στο αμάξωμα και στο εσωτερικό των 4.016 Felicia Fun που κατασκευάστηκαν, από τον Οκτώβριο του 1995 έως τον Αύγουστο του 2000. Το συνολικό βάρος του αμαξώματος κυμαίνονταν μεταξύ 1.005-1.080 κιλά, ανάλογα με την έκδοση και το ωφέλιμο φορτίο ήταν 445 κιλά. Η Felicia Fun είχε μήκος 4.245 χλστ., πλάτος 1.680 χλστ., ύψος 1.464 χλστ. και μεταξόνιο 2.450 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος ήταν αυξημένη κατά 60 χλστ. Για την κίνηση υπήρχαν τα μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1.3 λτ. με 68 ίππους και 1.6 λτ. με 75 ίππους, καθώς και ο 1.9 ντίζελ με 64 ίππους.
Η αρχική έκδοση 1.3 MPI LX κόστιζε 304.900 κορώνες Τσεχίας. Το 1.6 MPI ήταν ακριβότερο κατά 40.000 κορώνες και το ντίζελ κόστιζε 50.000 κορώνες παραπάνω από το βασικό μοντέλο. Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο με τη Felicia Fun: