Η Honda αλλάζει την έννοια «άνεση επιβατών» μέσα από τη νέα της πατέντα, που περιλαμβάνει κυριολεκτικά την αντικατάσταση του πίσω καθίσματος με καναπέ!
Οι Ιάπωνες κατοχύρωσαν μια αξιοπερίεργη εφαρμογή στο Αμερικανικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών, μέσω της οποίας η κλασική διάταξη των τριών καθισμάτων πίσω από τα μονά οδηγού-συνοδηγού, δίνει τη θέση της σε μια ενιαία διάταξη που θυμίζει -και επί της ουσίας είναι- καναπέ. To έδρανο δεν διαχωρίζεται μεταξύ των τριών επιβατών, όπως γίνεται κανονικά, ωφελώντας περισσότερο από όλους όποιον κάθεται στη μέση, ο οποίος δεν έχει να αντιμετωπίσει το υπερυψωμένο και μικρότερο από τα δυο πλευρικά έδρανα. Οι δυο ακριανοί επιβάτες διατηρούν άλλα προνόμια εδώ, καθώς η διαμόρφωση του πάγκου δημιουργεί χώρο στήριξης για το δεξί και το αριστερό χέρι αντίστοιχα, σαν υποβραχιόνιο.
Φυσικά οι ζώνες ασφαλείας και οι υποδοχές ISOFIX υπάρχουν κανονικότατα, οπότε δεν εγείρεται καμία αμφιβολία για την ασφάλεια ή τη νομιμοφροσύνη της συγκεκριμένης τεχνοτροπίας. Ούτως ή άλλως, όταν είναι να μπει σε αυτοκίνητο παραγωγής θα πρέπει να περάσει από ενδελεχείς δοκιμές πρόσκρουσης και αντοχής. Η Honda, βέβαια, δεν αναφέρει πότε θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, όμως πολύ εύκολα μπορούμε να την κάνουμε εικόνα στο CR-V ή, ακόμα πιο ταιριαστά (έστω κι αν δεν έρχεται Ευρώπη), στο MPV Odyssey. Εξίσου άνετα μπορεί να εξυπηρετήσει στο μέλλον, όταν θα έχουν μπει στην καθημερινότητά μας τα αυτόνομα οχήματα. Οδηγός-συνοδηγός στην άπλα τους πίσω, να παίζουν παιχνίδια, να βλέπουν ταινίες ή να διαβάζουν (ψηφιακά) περιοδικά σε ένα τόσο αναπαυτικό κάθισμα.
Προς το παρόν, πάντως, έχουμε μόνο τα κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα της Honda. Πολύ πιθανό, όμως, να τα δούμε επί του πρακτέου στο εγγύς μέλλον.