Όσοι είναι συνεπαρμένοι από τα προσόντα του Type R αλλά δεν έχουν πρόχειρα τα χρήματα για την αγορά του, θα χαρούν να μάθουν πως η Honda προσφέρει τον 2λιτρο Turbo VTEC μόνο του.
Το τμήμα Honda Performance Development διαθέτει τον K20C1 για αγωνιστική χρήση και βελτιωτικούς πειραματισμούς, στις Η.Π.Α. Εκεί, το τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1.996 κ.εκ. αποδίδει 306 ίππους (από 320 του δικού μας) στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Ό,τι πρέπει για μετατροπές σε Civic VTi ή CRX! Βέβαια, η αγορά του συνοδεύεται από κάποιους αστερίσκους.
Πρώτος και κυριότερος, δεν υπάρχει τίποτα από τη μετάδοση. Ούτε το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ούτε το διαφορικό. Επίσης, στο πακέτο της HPD δεν περιλαμβάνεται η καλωδίωση. Κάτι που σημαίνει πως στην τιμή του μοτέρ, θα πρέπει να έχετε υπόψη αρκετά ακόμα χρήματα για την ολοκλήρωση του «σετ». Ο K20C1 κοστολογείται στις 6.790 δολάρια (5.600 ευρώ), συν άλλες 2.210 δολάρια (1.800 ευρώ) για τον εγκέφαλο. Σύνολο 9.000 (7.400 ευρώ) κι όλα τα άλλα (μετάδοση, καλωδίωση και φυσικά εργατικά) δικά σας.
Αξίζει να αναφερθεί πως μόλις 4 συνεργεία είναι εξουσιοδοτημένα για την πώληση του 2.0 Turbo VTEC (United Speed Racing, Science of Speed, Mountune USA, 4Piston Racing).