Διακαής πόθος των «Χονταίων», αλλά και γενικότερα των petrolheads, δεν είναι άλλος από την επιστροφή του CRX. Η Honda προσπάθησε να το αναβιώσει με το CRZ, τα κατάφερε αρκετά καλά εμφανισιακά, όμως με 124 υβριδικούς ίππους στις 6.000 σ.α.λ. λίγη σχέση είχε με τους 160 «δαιμονισμένους» στις 8.200 του CRX. Τώρα φαίνεται πως οι Ιάπωνες θα το ξαναπροσπαθήσουν!
Διαβάστε επίσης: Η ιστορία του «γαζωτή» Honda CRX (+video)
Αυτό ισχυρίζονται αμερικανικά μέσα, που ανακάλυψαν πως η Honda κατοχύρωσε το όνομα «CRZ» στο γραφείο ευρεσιτεχνιών των Η.Π.Α. Βέβαια δεν σημαίνει απαραίτητα πως βρίσκεται στα σκαριά το CRZ MK2, καθώς θα μπορούσε απλά να είναι προληπτικό μέτρο σε περίπτωση που κάποιος θελήσει να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο όνομα. Δεδομένου, όμως, ότι το επόμενο Civic Type R θα ανέβει επίπεδο (στα 400+ άλογα το περιμένουμε), το κενό μεταξύ κανονικών Honda και «Τάπερ» θα διευρυνθεί. Κενό που ένα CR-Z 2ης γενιάς θα γεφύρωνε ιδανικά.
Οι πιθανότητες είναι με το μέρος του/μας. Στις Η.Π.Α. είναι ιδιαίτερα δημοφιλές το Civic Si. Η δίθυρη εκδοχή του δικού μας, με τον ίδιο 1.5 VTEC Turbo κάτω από το καπό, αλλά με απόδοση 205 ίππων. Η Honda θα μπορούσε να κάνει, αυτό ακριβώς που έκανε με το αξέχαστο CR-X: να πάρει το Civic και να το μετατρέψει σε ένα compact, εκρηκτικό κουπέ. Τα μηχανικά μέρη υπάρχουν, το ίδιο ισχύει και η διάθεση, βάσει των όσων έχουν διαρρεύσει παλιότερα από ιαπωνικά μέσα. Το μόνο που μένει, είναι να πάρει το «Big H» τη μεγάλη απόφαση.
Δείτε ακόμα: Όταν τα Honda CRX και Integra κυνηγούσαν το Nissan Skyline (+video)
To CR-Z συνδύαζε έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη VTEC και έναν ηλεκτροκινητήρα, για να πάρει συνολικά 124 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 167 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Το υβριδικό σύνολο συνδυαζόταν με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (σε άλλες αγορές υπήρχε και CVT), εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., τελική 200 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5 λίτρων/100 χλμ. και 117 γρ. CO2/χλμ.