Οι καιροί είναι εξαιρετικά δύσκολοι για το Mondeo, του οποίου το μέλλον είναι σίγουρα «μαύρο» στην Αμερική και όχι λαμπρό στην Ευρώπη. Οπότε η Ford προβαίνει στις απαραίτητες προωθητικές ενέργειες για να «φεύγει» το στοκ.
Το Fusion, όπως ονομάζεται το μεσαίο σεντάν του «Μπλε Οβάλ» στις Η.Π.Α., δεν θα συνεχίσει την καριέρα του μετά το τέλος της σημερινής γενιάς. Κατά πάσα πιθανότητα θα αλλάξει σε crossover, μια κατηγορία στην οποία η Ford δίνει ιδιαίτερη βάση, όπως αποδεικνύει το λανσάρισμα της Mustang E-Mach. Αυτά για το μέλλον. Στο παρόν, η βασική έκδοση SE με τον 1.500άρη EcoBoost των 181 ίππων και το 6άρι αυτόματο SelectShift ξεκινά κανονικά από τις 25.115 δολάρια. Σε αυτά τα χρήματα, αγοράζει κανείς 17άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων SYNC 3, ημιδερμάτινα καθίσματα και πλήρες πακέτο επικουρικών συστημάτων.
Δείτε ακόμα: Ford Kuga 1.5 Diesel ST-Line με 1,00% επιτόκιο
Αυτή την περίοδο «τρέχει» έκπτωση 20%, που κατεβάζει το κόστος αγοράς στις 19.786 δολάρια! Ή σε δικά μας μέτρα, μόλις 17.754 ευρώ! Στα ίδια λεφτά, εν Ελλάδι αγοράζεις το Fiesta Titanium 1.5 ντίζελ (17.349 ευρώ) ή το Ecosport 1.0 EcoBoost Business (17.407 ευρώ). Για να φτάσουμε στα χωράφια του Mondeo, θα πρέπει να ανεβούμε στις 27.726 ευρώ και την έκδοση Trend, η οποία εξοπλίζεται με τον 2λιτρο ντίζελ Panther των 150 ίππων.
Διαβάστε επίσης: Ένα Ford Focus πωλείται κάθε 135 δευτερόλεπτα!
Το Mondeo (Fusion δηλαδή)-ευκαιρία αποδίδει 181 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 251 Nm ροπής στις 4.320 σ.α.λ., επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 9,3 δλ., φτάνει στα 210 χλμ./ώρα τελικής και καταναλώνει 8,7 λίτρα/100 χλμ. κατά μέσο όρο.
Όσον αφορά την ελληνική αγορά, η Ford έχει κάποιες προσφορές μοντέλων με 0 χιλιόμετρα ή πάρα πολύ λίγα, τις οποίες μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ.