Από το 2015 όποιος θέλει να αγοράσει καινούργια Ferrari με ατμοσφαιρικό κινητήρα, αναγκαστικά κοιτάει τις 812 Superfast και GTS με τον 6.5 V12 κάτω από το καπό. Η υπόλοιπη γκάμα «αναπνέει» μέσω τούρμπο, διπλών μάλιστα. Η ναυαρχίδα SF90 Stradale, δε, είναι και plug-in υβριδική. Ατμόσφαιρα σε V8 εκτέλεση και «Cavallino Rampante», πλέον μόνο στα μεταχειρισμένα. Αλλά με το ανάλογο τίμημα.
Μια ματιά στις αγγελίες Μεγάλης Βρετανίας και Η.Π.Α. φανερώνει πως η ζήτηση για την τελευταία ατμοσφαιρική V8 Ferrari είναι τέτοια, ώστε ξεπερνάει σε τιμές το μεταγενέστερο μοντέλο. Ο λόγος για τις 458 Italia και 488 GTB, μεταξύ των οποίων γίνεται πραγματικό ντέρμπι στις αγγελίες. Στη Μεγάλη Βρετανία μπορείς να βρεις 458 Italia του 2011 με 120.000 λίρες (140.000 ευρώ), τη στιγμή που μια 488 GTB του 2016 κοστολογείται κατά μέσο όρο στις 140.000 λίρες (162.700 ευρώ). Βέβαια παίζει ρόλο και η κατάσταση με τα χιλιόμετρα, όμως με τέτοια απόσταση στη χρονολογία το καινούργιο μοντέλο συνήθως είναι ακριβότερο. Τα πράγματα, ωστόσο, αντιστρέφονται στις πιο πρόσφατες 458 Italia.
Τόσο σε Αγγλία όσο και Αμερική, οι 458 του 2014-2015 κοστολογούνται πάνω από τις 488! Στην πρώτη περίπτωση μιλάμε για μέση τιμή που κυμαίνεται μεταξύ 145.000 και 160.000 λιρών (168.580-186.000 ευρώ), ενώ στις Η.Π.Α.«παίζουν» ακόμα ψηλότερα, μεταξύ 210.000 και 240.000 δολαρίων (176.800-202.000 ευρώ). Την ίδια ώρα, οι 488 GTB χρονολογίας 2016-2018 τιμώνται στις 143-158.000 λίρες (166.300-183.700 ευρώ) και τα 210-220.000 δολάρια (176.700-185.150 ευρώ). Οι περσινές και προπέρσινες 488 είναι αναμενόμενα πιο ακριβές, ενώ -όπως είπαμε- χιλιόμετρα και κατάσταση αποτελούν δεδομένους παράγοντες στις τιμές των αυτοκινήτων. Ωστόσο, όπως δηλώνουν ντίλερ από τις δυο χώρες, η ζήτηση για τις 458 Italia είναι μεγαλύτερη και «φεύγουν» πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τις 488.
Για την Ιστορία, να θυμίσουμε πως η 458 Italia έχει στο κέντρο έναν ατμοσφαιρικό V8 4.5 λίτρων, που αποδίδει 570 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 540 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,4 δλ. και η τελική φτάνει τα 325 χλμ./ώρα. Η 488 GTB έχει επίσης V8, αλλά 3.9 λίτρων με δυο τούρμπο. Η απόδοση είναι ξεκάθαρα ανώτερη (670 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 760 Nm στις 3.000 σ.α.λ., με 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη) και οι επιδόσεις ταχύτερες (0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ. και τελική 330 χλμ./ώρα), όμως όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία, ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται μόνο για αριθμούς…