Η 911 Turbo S δεν είναι άγνωστη ούτε με τον ασύλληπτο ρυθμό επιτάχυνσης, ούτε με τα σχεδόν απίστευτα νούμερα που τη συνοδεύουν. Ακόμα και με τα στάνταρ της υπερταχείας από το Τσουφενχάουζεν όμως, οι αριθμοί που πετυχαίνει με το πακέτο Lightweight σε κάνουν να απορείς για το κατά πόσο μετριόφρων είναι η Porsche όταν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά.
Η κορυφαία εκδοχή της 911 δοκιμάστηκε από το αμερικανικό Car and Driver εξοπλισμένη με το προαιρετικό Lightweight Package, που μειώνει το βάρος κατά 36 κιλά σε σχέση με την κανονική Turbo S. Μείωση που επιτυγχάνεται μέσω της χρήσης λεπτότερων κρυστάλλων, αφαίρεσης του πίσω καθίσματος, τοποθέτηση ανθρακονημάτινων μπάκετ για οδηγό-συνοδηγό και λιγότερου ηχομονωτικού υλικού στην καμπίνα. Επίσης, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) ρυθμίζεται στα 10 χλστ. χαμηλότερης απόστασης από το έδαφος, ενώ και οι 20άρες ζάντες είναι ελαφρύτερες.
Η απόδοση του 3.8 twinturbo εξακύλινδρου boxer παραμένει στα 650 άλογα στις 6.750 σ.α.λ. και τα 800 Nm στις 2.500-4.000 σ.α.λ., με το 8άρι PDK και το σύστημα τετρακίνησης να στέλνουν την ισχύ σε όλους τους τροχούς. Το συνολικό αποτέλεσμα, όμως, χάρις στη δίαιτα του Lightweight Pack είναι σοκαριστικά βελτιωμένο. Οι Αμερικανοί μέτρησαν την ελαφρύτερη Turbo S στα μόλις 2,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, επίδοση-ρεκόρ για το αρχείο τους αναφορικά με αυτοκίνητο κάτω των 700 ίππων και μια από τις ταχύτερες που έχουν μετρήσει, γενικά! Στο 0-50 χλμ./ώρα, η Porsche έκανε το απόλυτο ρεκόρ στα χρονικά του αμερικανικού περιοδικού, με 0,8 δλ.! Αντίστοιχα εντυπωσιακή εμφανίστηκε στο 400άρι, με χρόνο 9,9 δλ. και ταχύτητα εξόδου 223,7 χλμ./ώρα., ενώ ως γνήσια 911 Turbo S φρόντισε να δείξει τον all around καταιγιστικό χαρακτήρα της, φτάνοντας στα 1,12 G πλευρικής επιτάχυνσης στο skidpad με τα ειδικά εξελιγμένα Pirelli P Zero PZ4!
Το Lightweight Package στοιχίζει στις Η.Π.Α. 10.340 δολάρια (9.114 ευρώ), ανεβάζοντας το συνολικό κόστος απόκτησης της συγκεκριμένης 911 Turbo S στις 217.340 δολάρια (191.577 ευρώ). Τιμή-χάρισμα, αν αναλογιστούμε πως ρίχνει μισό δευτερόλεπτο (για τη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα, ή 0-96 χλμ./ώρα που ισοδυναμεί το 0-60 μίλια/ώρα) σε Koenigsegg Agera RS, Pagani Zonda R και LaFerrari Aperta!