Το Nissan GT-R ανανεώθηκε για μια ακόμα φορά πριν λίγες ημέρες, μπαίνοντας αισίως στον 160 χρόνο καριέρας! Ήταν 2007 όταν πρωτοεμφανιζόταν το R35 και παρότι τα τελευταία χρόνια ακούμε διαρκώς για το R36, o διάδοχος του Skyline R34 εξακολουθεί να βρίσκεται κοντά μας. Στην κορυφή της γκάμας εννοείται τοποθετείται το Nismo, που απευθύνεται κυρίως στους λάτρεις της πίστας. Κάτι που πιστοποιείται και από την ειδική βαφή, που απορρέει από το οδόστρωμα.
Εμφανισιακά, λοιπόν, ο ισχυρότερος των «Godzilla» ξεχωρίζει από το ιδιαίτερο χρώμα Stealth Gray, που σύμφωνα με τη Nissan είναι εμπνευσμένη από το χρώμα της ασφάλτου στις πίστες, από τις οποίες το Nismo GT-R προέρχεται. Για την έκδοση Special Edition,υπάρχει ανθρακονημάτινο καπό και αποκλειστικές ζάντες της RAYS, σε διάσταση 20 ιντσών. Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι επενδύσεις suede και alcantara, με τον απόλυτο πρωταγωνιστή να ενσαρκώνεται από τα νέα ανθρακονημάτινα καθίσματα της Recaro.
Κάτω από το φρεσκαρισμένο αμάξωμα, δεν αναφέρονται αλλαγές. Τα αγωνιστικά τούρμπο εξακολουθούν να υπερπληρώνουν το καύσιμο στον 3.8 V6, παράγοντας 600 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και τα 652 Nm στις 3.200-5.800 σ.α.λ. (570 ίπποι και 637 Nm το απλό GT-R). Σε συνδυασμό με τα 30 κιλά λιγότερα (προφυλακτήρες, εμπρός φτερά, καπό, οροφή, πόρτα πορτμπαγκάζ, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και splitter από ανθρακονήματα, 1.695 κιλά στο σύνολο), τα ελαστικά της Dunlop και τις ταχύτερες αλλαγές του 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το αγωνιστικών καταβολών GT-R διακτινίζεται στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,5 δλ. (έχει μετρηθεί και στα 2,48 δλ.)! H τελική του, χάρις και στο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26, φτάνει τα 330 χλμ./ώρα (2,9 δλ. και 315 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το νορμάλ μοντέλο).