Υβριδικό καταιγισμό επιδόσεων φαίνεται πως έχει στα σκαριά η BMW, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα εξελίσσει τόσο την X7 M45e όσο και την «καθαρόαιμη» M έκδοση της SUV ναυαρχίδας της.
Κατά το BMWBlog.com οι Βαυαροί ετοιμάζουν την plug-in υβριδική έκδοση της X7, που χρησιμοποιεί το σύνολο των 745e και X5 xDrive45e. Δηλαδή τον 3λιτρο TwinPower βενζινοκινητήρα των 286 ίππων στις 5.000-6.000 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής μεταξύ 1.500-3.500 σ.α.λ., σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων και 265 Nm. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 394 ίππους και τα 600 Nm. Στην X5 χαρίζει επιδόσεις της τάξης των 5,6 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τελική 235 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να κινήσει το βαυαρικό SUV αποκλειστικά με ρεύμα σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα και για αποστάσεις μέχρι 87 χιλιόμετρα. Δεδομένου ότι η X7 ζυγίζει αρκετά περισσότερο από την μικρή «αδερφή», θα πρέπει να περιμένουμε ελαφρώς χειρότερα νούμερα.
Δείτε ακόμα: Πώς στέκονται τα «νεφρά» της Ε30 κόντρα σε αυτά της BMW X7;
Εκτός της X7 M45e όμως, το Μόναχο φέρεται να ετοιμάζει την ισχυρότερη M όλων των εποχών. Σε διπλή μορφή μάλιστα, ως X7 και X8 M! Βέβαια η δεύτερη δεν υφίσταται καν ως μοντέλο ακόμα, όμως η φημολογία θέλει σίγουρη την εμφάνισή της ώστε να ανταγωνιστεί το Audi Q8, την Lamborghini Urus και την Porsche Cayenne Coupe. Για την X7 M, η BMW λέγεται ότι ετοιμάζει ένα επίσης υβριδικό σύνολο, που θα αποτελείται από ένα ολοκαίνουργιο V8 μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα/ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 750 ίππων! Μάλιστα, το ίδιο -προς το παρόν εικαζόμενο- σύνολο προορίζεται για την επόμενη M5. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς, αλλά με πισωκίνητους προσανατολισμούς – όπως ακριβώς συμβαίνει στη σημερινή M5 F90.
Διαβάστε επίσης: Νέα υβριδική BMW X3 με 292 ίππους και 2,1 λίτρα/100 χλμ.
Η ημερομηνία παρουσίασης, τοποθετείται για το 2022.