Μέσα στο γενικότερα κλίμα της «θερμοαπαγόρευσης» στους κινητήρες, η BMW εκφράζει τη στήριξή της στα απανταχού σύνολα βενζίνης και ντίζελ!
Σε αντίθεση με πολλές εταιρίες, που η μία μετά την άλλη ανακοινώνουν το τέλος της εξέλιξης των Μ.Ε.Κ., ο επικεφαλής R&D των Βαυαρών, Frank Weber, κρατάει διαφορετική στάση. Όπως δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πλαίσιο της Έκθεσης Μονάχου: «Το ζήτημα της ηλεκτροκίνησης δεν θα έπρεπε να είναι το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το πραγματικό ερώτημα αφορά στο πότε θα είναι έτοιμο το σύστημα να απορροφήσει τόσα οχήματα, που θα βασίζονται στις μπαταρίες για την κίνησή τους. Αφορά το δίκτυο φόρτισης και τις υποδομές. Είναι έτοιμα; Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι;»
Ο Weber ήταν ιδιαίτερα καυστικός με την ταχύτητα μετάβασης στα ηλεκτρικά δεδομένα: «Έχω κόσμο να δουλεύει στο τμήμα κινητήρων και ξαφνικά απαιτείται η μετακίνηση τους στα ηλεκτρικά. Δεν υπάρχει λογική στο να γίνει η μετάβαση εν μια νυκτί. Πρέπει να είμαι σίγουρος πως θα γίνει ομαλά και θα λειτουργεί στην εντέλεια, τόσο για κοινωνικούς όσο και οικονομικούς λόγους. Το τελευταίο που θέλουμε είναι να εξαναγκαστεί το κοινό σε αγορά ηλεκτρικών και να μην υπάρχει η κατάλληλη υποδομή.»
Ο Γερμανός δήλωσε πως η BMW στηρίζει τις επερχόμενες νόρμες Euro 7 και θέλει να εξελίξει στο μέγιστο τους θερμικούς κινητήρες, αλλά διατυπώνει ενστάσεις σχετικά με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης: «Οι κατασκευαστές έχουμε εξηγήσει πως αυτή η εμμονή της Ε.Ε. με συγκεκριμένες νόρμες, που πρέπει να τηρούνται υπό όλες τις συνθήκες, δεν πρόκειται να λειτουργήσει. Είναι σαν να προτείνουν την κατάργηση της μηχανής εσωτερικής καύσης.»