Η είσοδος της Audi στη Formula 1 έχει επισημοποιηθεί από τις αρχές Μαΐου, ωστόσο σήμερα ολοκληρώθηκαν και οι τελευταίες γραφειοκρατικές διαδικασίες με τη Sauber, την οποία θα προμηθεύει με κινητήρες η φίρμα από το Ίνγκολσταντ. Μια συμφωνία που, ουσιαστικά, ωθεί την Alfa Romeo εκτός κορωνίδας motorsport.
Οι Γερμανοί θα παρέχουν κινητήριες μονάδες στην ελβετική ομάδα από το 2026, όταν θα ισχύσουν για πρώτη φορά οι νέοι κανονισμοί που έχουν σκοπό να καταστήσουν δυνατή και ελκυστική την παρουσία νεοφερμένων στην F1. Τα νέα κινητήρια σύνολα θα διατηρήσουν την τρέχουσα αρχιτεκτονική του 1.6 V6 τούρμπο , αλλά θα διαθέτουν αυξημένη ηλεκτρική ισχύ και 100% βιώσιμα καύσιμα, δύο παράγοντες που η Audi λέει ότι ήταν βασικοί για την είσοδό της στο πρωτάθλημα. Μια είσοδος που αλλάζει τις ισορροπίες και θέτει εν αμφιβόλω τη συμμετοχή, ενός εκ των πιο ιστορικών ονομάτων της Formula 1.
Η Alfa Romeo επανήλθε στην F1 το 2017, βάζοντας το όνομά της δίπλα σε εκείνο της ελβετικής ομάδας και παρέχοντας κινητήρες, οι οποίοι προέρχονται από τη Ferrari. Την επόμενη χρονιά η ομάδα μετονομάστηκε σε Alfa Romeo Racing, ονομασία που κρατάει μέχρι σήμερα. Το «μπάσιμο» της Audi στερεί από τους Μιλανέζους τον κύριο συνεργάτη τους, σε μια εποχή μάλιστα που δεν υπάρχουν και πολλές εναλλακτικές. Αυτή τη στιγμή, μόνο μια ομάδα θα μπορούσε να υποστηρίξει project ανάλογο των Sauber-Alfa Romeo: η Haas. Οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν κινητήρες Ferrari (οπότε υπάρχει η σύνδεση), αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα (οπότε «ψάχνονται» για συνεργασίες) και εκπροσωπούν στην κορυφαία μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού, μια αγορά όπου αναζητά διακαώς εδραίωση η Alfa Romeo (βλέπε Η.Π.Α.).
Προς το παρόν, όμως, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά για συζητήσεις μεταξύ των δυο πλευρών. Ως έχουν τα πράγματα τώρα, το όνομα «Alfa Romeo» έχει ακόμα 3 αγώνες στο καλεντάρι (Μεξικό, Βραζιλία, Άμπου Ντάμπι) πριν αποχαιρετήσει την F1, καθώς από το τέλος της φετινής σεζόν η ομάδα θα επιστρέψει και πάλι στο «Sauber», εν αναμονή της Audi. Οι κινητήρες, δε, θα συνεχίσουν να έρχονται από το Μαρανέλο μέχρι το 2026. Θα μετακομίσει άραγε ο θυρεός της Alfa προς Αμερική πλευρά, σε καλύμματα που επίσης στεγάζουν ιταλικά μοτέρ; Ίδωμεν.
Στα των Audi και Sauber τώρα, οι Γερμανοί θα κατασκευάζουν το υβριδικό σύστημα κίνησης στις εγκαταστάσεις της Audi Sport, στο Neuburg, θα είναι εκεί που θα , σηματοδοτώντας την πρώτη φορά εδώ και πάνω από μια δεκαετία που κινητήρας F1 θα κατασκευαστεί στη Γερμανία. Το σασί και η αεροδυναμική του μονοθεσίου θα είναι δουλειά των Ελβετών (οι οποίοι διαθέτουν μια από τις πιο εξελιγμένες σήραγγες στην F1), στο Hinwil.