Τον περασμένο Φεβρουάριο η MG πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου φουλ υβριδικού μικρού μοντέλου της MG3 Hybrid+, το οποίο τάραξε τα νερά με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα του. Επίσης, πρόκειται για το πρώτο MG3 που θα διατεθεί σε όλη την Ευρώπη, αφού το προγενέστερο μοντέλο πωλούνταν μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Το νέο supermini της MG διακρίνεται αρχικά για το σφηνοειδή του σχεδιασμό, με το μυτερό ρύγχος αλά MG4, την πολύ πλατιά μάσκα, τα τριγωνικά φώτα και τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το καπό και τα πλευρικά του τμήματα. Με μήκος 4.113 χιλιοστά, το MG3 είναι το πιο μακρύ αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ παράλληλα διαθέτει αρκετό πλάτος 1.797 χλστ. και ύψος 1.502 χλστ., ενώ στα πλαίσια των supermini είναι το μεταξόνιο των 2.570 χλστ. Μοντέρνο και κομψό είναι το εσωτερικό του, από όπου δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν οι οθόνες, όπως είναι μια μικρή 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μια μεγαλύτερη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Ανάμεσα από τα καθίσματα βρίσκεται ο περιστροφικός διακόπτης για τη μετάδοση της κίνησης (όπως στο MG4). Οι χώροι φαίνονται αρκετοί, όμως το πορτ μπαγκάζ των 293 λίτρων είναι μικρό για τα δεδομένα των supermini και με δεδομένο το αυξημένο μήκος του MG3.
Νέα δεδομένα φέρνει το υβριδικό σύνολο Hybrid+ που κάνει ντεμπούτο στο MG3 και αποδίδει συνδυαστικά 195 ίππους! Αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο 1.500άρη βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον ισχύος 102 ίππων και 128 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και 250 Nm ροπής που αντλεί ενέργεια από την μπαταρία των 1,83 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. MG3 Hybrid+ επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ., στα 80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 4,4 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ.
Πολύ εντυπωσιακή όμως είναι και η ιδιαίτερα χαμηλή του τιμή, η οποία έχει ήδη ανακοινωθεί σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης. Για παράδειγμα στην Ισπανία και στη Γερμανία ξεκινά από μόνο 19.990 ευρώ, ενώ στη Γαλλία αναφέρεται ένα εύρος τιμών μεταξύ 20.000-24.000 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, Adaptive Cruise Control, κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών, αυτόματη λειτουργία φώτων (μεσαίων – μεγάλων), πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός κ.λπ. Εφόσον και στην Ελλάδα ισχύσει η πολύ χαμηλή τιμή «από 19.990 ευρώ», τότε θα φέρει τα πάνω – κάτω στη δημοφιλή κατηγορία των supermini.