Η Fiat έχει μακρόχρονη ιστορία και ισχυρή παράδοση στα αυτοκίνητα πόλης και ειδικά στα μίνι μοντέλα, από το κλασικό «500αράκι» έως το σύγχρονο 500 και Panda. Μεταξύ των best sellers ήταν το Cinquecento, αλλά και ο διάδοχός του το Seicento, το οποίο κατασκευάστηκε από το 1998 μέχρι το 2007.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει το Fiat Seicento Sporting; (+video)
Χιλιάδες Seicento κυκλοφόρησαν και στους ελληνικούς δρόμους, είτε ιδιόκτητα ή από εταιρείες ενοικιάσεων, ειδικά στα νησιά. Οι μικρές του διαστάσεις, η οικονομική χρήση και συντήρησή του, η πρακτικότητα και ειδικά η εξαιρετικά χαμηλή του τιμή, το έφεραν ψηλά σε πωλήσεις.
Το μακρινό πλέον 2001 και λίγο καιρό πριν τη μετάβαση από τη δραχμή στο ευρώ, το Fiat Seicento πωλούνταν στην Ελλάδα σε τιμές που ξεκινούσαν από 2.100.000 δρχ. (με την έκπτωση των 300.000 δρχ.). Η ισοτιμία σε ευρώ ήταν μόλις 6.162,88 ευρώ, ποσό που εδώ και χρόνια τώρα δεν υπάρχει για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Με το βασικό μισθό των 543 ευρώ στην Ελλάδα το 2001, ήθελε κανείς περίπου 11 μηνιάτικα για να αγοράσει το Seicento. Το μόνο αυτοκίνητο μετά από πολλά χρόνια (το 2015) που είχε παραπλήσια τιμή, ήταν το Chevrolet Spark, το οποίο πωλούνταν από 6.990 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Τι καινοτομία είχε το πάμφθηνο Fiat Cinquecento;
Επιστρέφοντας στο Seicento, πιο δημοφιλής κινητήρας ήταν ο 900άρης με τους 39 ίππους και τα 65 Nm ροπής, το 0-100 χλμ./ώρα σε 18,0 δλ. και την τελική ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα. Περισσότερο ενδιαφέρον είχε το Seicento Sporting με τον 1.100άρη των 54 ίππων και 85 Nm ροπής, ο οποίος επιτάχυνε το μικρό και ελαφρύ αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 150 χλμ./ώρα.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο από τη διαφήμιση του Fiat Seicento που προβάλλονταν το 2001: