Μετά το Ioniq 5, η Hyundai παρουσίασε το αμέσως μεγαλύτερο Ioniq 6, το οποίο η κορεατική μάρκα αναφέρει ως “Electrified Streamliner” και είναι αεροδυναμικά σμιλεμένο για να μεγιστοποιήσει την αυτονομία και κατά επέκταση να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας και να βελτιώσει τις επιδόσεις.
Το «ρευστό» του αμάξωμα με τη σχεδίαση «μονής καμπύλης» έχει μήκος 4.855 χλστ. (4.635 χλστ. το Ioniq 5), πλάτος 1.880 χλστ., ύψος 1.495 χλστ. και μεταξόνιο 2.950 χλστ. Η ναυαρχίδα της οικογενείας Ioniq αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Prophecy, με τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα και το καμπύλα διαμορφωμένο εμπρός μέρος να συνεχίζουν σε μια εξίσου κυρτή γραμμή οροφής. Αυτή καταλήγει στο highlight του αμαξώματος, το πίσω μέρος. Εκεί κυριαρχούν τα ενιαία φωτιστικά σώματα και η διπλή αεροτομή, ενώ ο σχεδιασμός του προφυλακτήρα, με τα κάθετα LED φρένων στις άκρες, συνεχίζει αυτούσιος από το Prophecy.
Το Ioniq 6 ενσωματώνει επίσης πάνω από 700 παραμετρικά pixels σε διάφορα σημεία εξωτερικά και στο εσωτερικό, όπως προβολείς, πίσω συνδυαστικά φώτα, πρόσθιοι κάτω αισθητήρες, περίγραμμα αεραγωγών και ένδειξη κεντρικής κονσόλας. Το εντυπωσιακό όχημα είναι εύκολο να αναγνωριστεί τη νύχτα, χάρη στην ψηλά τοποθετημένη λυχνία στάσης που ενσωματώνεται στην πίσω αεροτομή. Για να τονιστεί περαιτέρω η μοναδικότητά του, το σχεδιασμένο σήμα «H» της Hyundai που τοποθετείται στο μπροστινό και το πίσω μέρος του οχήματος είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο.
Κάτι που δεν φαίνεται, είναι ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,21 και πρόκειται για το χαμηλότερο στη γκάμα της εταιρείας, όπως επίσης και έναν από τους χαμηλότερους σε αυτοκίνητο παραγωγής γενικότερα. Η επίτευξή του έγινε με μια σειρά χαρακτηριστικών όπως είναι το χαμηλό ρύγχος, οι ενεργοί πρόσθιοι αεραγωγοί, το μειωμένο διάκενο μεταξύ τροχού και θόλου, το πλήρες κάλυμμα κάτω από το αμάξωμα, οι ειδικά σχεδιασμένοι διαχύτες καθώς και οι προαιρετικοί λεπτοί ψηφιακοί πλευρικοί καθρέπτες (διαθέσιμοι σε επιλεγμένες αγορές). Περαιτέρω ενίσχυση στην αξιοζήλευτη αεροδυναμική ικανότητα του Ioniq 6 αποδίδει η ελλειπτική αεροτομή με πτερύγιο και οι διαχωριστικές παγίδες και στις δύο πλευρές του πίσω προφυλακτήρα.
Σχετικά με τις τεχνικές του προδιαγραφές, το Ioniq 6 θα είναι διαθέσιμο με τη μπαταρία των 77 kWh και δύο εκδόσεις ισχύος. Η πρώτη εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 229 ίππων και 350 Nm ροπής, πετυχαίνει μεικτή αυτονομία 614 χιλιομέτρων και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. Εντυπωσιακά χαμηλή είναι η μεικτή κατανάλωση των 14,3 kWh/100 χλμ., όταν για παράδειγμα στο Kona Electric 204 hp είναι 14,7 kWh/100 χλμ., ενώ σε πολύ μικρότερα ηλεκτρικά όπως το Fiat 500e είναι 14,6 kWh/100 χλμ. Το πιο ισχυρό με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδει συνολικά 325 ίππους και 605 Nm ροπής, η αυτονομία φτάνει τα 583 χιλιόμετρα και τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,1 δλ., ενώ και εδώ η κατανάλωση των 15,1 kWh/100 χλμ. είναι ένα εξαιρετικά χαμηλό νούμερο.