Η Nissan διατρανώνει τη σχέση του κορυφαίου GT-R με το αγωνιστικό, με το Nismo να δανείζεται σχεδόν αυτούσια τα τούρμπο και πολλά ακόμα στοιχεία από το GT3. Πώς είναι, όμως, η πηγή;
Το Nismo GT3 πρωτοεμφανίστηκε το 2012 και έκτοτε, έχει πανηγυρίσει επιτυχίες σε δεκάδες πίστες και σωρεία διαφορετικών διοργανώσεων, όπως οι 24 Ώρες σε Fuji και Nurburgring. Καλύτερο χρονιά του το 2015, όταν κατέκτησε τον τίτλο στα Super GT, Blancpain Endurance Series και τις 12 ώρες της Bathurst. Το αμάξωμα και το αεροδυναμικό πακέτο είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ -όπως είναι λογικό- απουσιάζει πάσης φύσεως άνεση και μόνωση. Κατ’ αυτό τον τρόπο το βάρος περιορίζεται στα 1.285 κιλά, δηλαδή 410 ολόκληρα λιγότερα σε σχέση με το Nismo παραγωγής! Το πλάτος ξεπερνά τα 2 μέτρα (2.036 χλστ.), το εμπρός μετατρόχιο εκτείνεται στα 1.690 χλστ., το πίσω στα 1.700 χλστ., το μεταξόνιο στα 2.817 χλστ. και το μήκος στα 4.832 χλστ.
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς, με τις 18άρες ζάντες να περικλείονται σε ελαστικά 330/70 γύρω-γύρω και να περικλείουν 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Οι μηχανικοί της Nismo τοποθετούν τον 3.8 V6 twinturbo 150 χλστ. χαμηλότερα, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους και μειώνοντας τη μετωπική επιφάνεια. Η κίνηση μεταφέρεται μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου, όμως όχι σε όλους τους τροχούς. Αυτή είναι και η θεμελιώδης διαφορά μεταξύ αγωνιστικού και πολιτικού Nismo: το πρώτο είναι πισωκίνητο. Ο κινητήρας πάντως διατηρεί πολλές ομοιότητες.
Πέραν των κοινών τούρμπο, το GT3 αποδίδει πάνω από 550 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 637 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Λόγω περιορισμών, δίνει τη χαρά στην έκδοση δρόμου να υπερηφανεύεται όχι μόνο για το ευρύτερο φάσμα απόδοσης της ροπής (στις 3.200-5.800 σ.α.λ. ), αλλά και για τη μεγαλύτερη ισχύ (652 Nm και 600 ίπποι) που μάλιστα αποδίδεται 300 σ.α.λ. πάνω (6.800). Με λίγα λόγια, το πολιτικό Nismo GT-R έχει περισσότερη δύναμη, πιο εκμεταλλεύσιμη και στροφάρει ψηλότερα. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται για το GT3, καθότι πολλοί παράγοντες που τις επηρεάζουν -κλιμάκωση κιβωτίου, ρυθμίσεις ανάρτησης και αεροδυναμικών βοηθημάτων, χαρτογράφηση- εξαρτώνται από τον κάθε αγώνα.