Η 911 Dakar έγινε η πιο ιδιαίτερη παρουσία στη γκάμα της Porsche, με το που παρουσιάστηκε. Ο συνδυασμός εκτός δρόμου χαρακτηριστικών με τη δυναμική σιλουέτα της 992, δημιουργούν ένα σχήμα που δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο ούτε στα high end στέκια της υψηλής κοινωνίας, αλλά ούτε και τον πιο απομακρυσμένο αμμόλοφο. Τεράστιο ρόλο στην εικόνα της 911 Dakar, παίζει φυσικά και η εντυπωσιακή βαφή του πακέτου Rally Design.
Οι Γερμανοί άντλησαν έμπνευση από την 911 SC/RS 4×4 (ή 953, όπως ήταν ο κωδικός της), που κέρδισε το ράλλυ Παρίσι-Ντακάρ το 1984 και προκάλεσε «σεισμό» στους αγώνες του είδους, γενόμενη το πρώτο sportscar που κέρδιζε διοργάνωση αντοχής. Δυο χρόνια αργότερα έγραψε ιστορία και η 959, επαναλαμβάνοντας τον άθλο του Τσουφενχάουζεν. Για 26.061 ευρώ (στη Γερμανία, ), 999 από τους υποψήφιους αγοραστές μπορούν να επιλέξουν το πακέτο Rally Design και να κάνει την εμφάνιση της 911 Dakar «τάλε κουάλε» με εκείνη των νικηφόρων προγόνων της. Η διχρωμία λευκού-μπλε (White Enzian Blue), που συνοδεύεται από κόκκινες και χρυσαφί λωρίδες, παραπέμπουν πασιφανέστατα στα χρώματα της Rothmans, που φόραγαν οι 911 RS 4×4 και 959 Dakar.
Οι σχεδιαστές πρόσεξαν ακόμα και την επιγραφή στις πόρτες, με το «Roughroads» να αντικαθιστά το «Rothmans» και να φέρει την ίδια γραμματοσειρά! Ο αριθμός στις πόρτες, δε, ποικίλει από το 0 μέχρι το 999. Το πακέτο ολοκληρώνει το λευκό χρώμα των ζαντών, σε μια από τις καλύτερες μεταφορές αγωνιστικών χρωμάτων που έχουμε δει. Μια μεταφορά, βέβαια, που μόνο απλή υπόθεση δεν είναι.
Για να έρθει σε «μάχιμη» κατάσταση η απόχρωση της 911 Dakar, απαιτούνται -ούτε λίγο, ούτε πολύ- 36 ολόκληρες ώρες! Αρχικά, το αμάξωμα βάφεται λευκό. Έπειτα περνιέται το βερνίκι και μετά τρίβεται, προκειμένου να «κάτσει» η μπλε Gentian Blue Metallic βαφή – η οποία ψεκάζεται χειροκίνητα. Μέχρι στιγμής, είμαστε στις 7μιση ώρες εργασίας. Τα πάνελ τοποθετούνται στη θέση τους αφού στεγνώσουν και αποστέλλονται στο τμήμα Manufaktur, προκειμένου να πάρουν θέση οι μεμβράνες των λωρίδων και τα αυτοκόλλητα στις πόρτες. Διαδικασία που απαιτεί την εκ νέου αφαίρεση κομματιών, δουλειά με το χέρι, αναμονή για στέγνωμα και επανατοποθέτηση. Όλα αυτά, χωρίς το «περίμενε» για να στεγνώσουν, προσθέτουν άλλες 8μιση ώρες.
Αφού περαστούν τα πάντα στο σώμα της 911 Dakar, θα πρέπει και να δοκιμαστούν. Οι τεχνικοί του Τσουφενχάουζεν υποβάλλουν τη βαφή σε εκτενείς δοκιμές, που προσομοιώνουν τις συνθήκες όπου μπορεί να εκτεθεί: ψέκασμα με νερό και λάσπη, σκόνη, χαλίκια και υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίες. Αφού περάσει τον ποιοτικό έλεγχο, τοποθετείται ένα ακόμα στρώμα βερνίκι και για το τέλος, ένα ωραιότατο κέρωμα. Μιάμιση μέρα μετά την πρώτη βίδα που αφαιρείται, για να ξεκινήσει το βάψιμο, η 911 Dakar Rally Design είναι έτοιμη για φόρτωμα στη νταλίκα.