Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Hyundai παγκοσμίως αλλά και στην Ευρώπη, είναι το νέο Tucson. Γεγονός που έχουν συμβάλλει πολλοί παράγοντες, όπως είναι ο εντυπωσιακός του σχεδιασμός, οι μεγάλες ανέσεις, η υψηλή τεχνολογία και οι άκρως ανταγωνιστικές του τιμές. Πολύ καλά όμως τα είχε πάει και το προγενέστερο, τρίτης γενιάς Tucson, το οποίο ήταν και αυτό για την εποχή του ένα ολοκληρωμένο μικρομεσαίο SUV και διατέθηκε μεταξύ 2015 έως 2021.
Στους δρόμους κυκλοφορούν αρκετά και έχουν μαζέψει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. Ένα από αυτά είναι και το εικονιζόμενο με τις σχεδόν 400.000 χιλιόμετρα (382.569 χλμ.) στο οδόμετρό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έκανε σε περίπου πεντέμισι χρόνια (ταξινομημένο τον Ιανουάριο του 2017), δηλαδή διένυε περίπου 70.000 χλμ. το έτος. Θα περίμενε κανείς ότι με τόση χρήση θα είχε φθορές, αν όχι στο αμάξωμα, σίγουρα στο εσωτερικό, όπως στα χειριστήρια, τιμόνι, καθίσματα κ.λπ. Και όμως δεν έχει ξεφλούδισμα πουθενά, ούτε σκισίματα, μοιάζοντας λες και έχει κάνει λιγότερο από 100.000 χλμ. Σύμφωνα με την αγγελία, ο δίσκος συμπλέκτη άλλαξε στις 377.000 χιλιόμετρα, το τελευταίο service πραγματοποιήθηκε στις 360.500 χιλιόμετρα και φέρει φουλ ιστορικό service από τη Hyundai. Προφανώς έκανε ταξίδια και ο οδηγός του το πρόσεχε, τηρώντας τη συντήρηση που αναφέρει ο κατασκευαστής.
Αυτό το «αρυτίδιαστο» Tucson διαθέτει τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα και κίνηση μπροστά. Καινούριο το μοτέρ απέδιδε 136 ίππους και 373 Nm ροπής, ενώ επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 187 χλμ./ώρα. Όσο για την τιμή που πωλείται το αυτοκίνητο από εμπορία στη Γερμανία, το ποσό των 12.260 ευρώ δεν είναι και λίγο, δεδομένων των χιλιομέτρων του. Θα μπορούσε ίσως να το πάρει η Hyundai και να το έχει σαν έκθεμα, προκειμένου να βλέπουν οι πελάτες πόσο καλά διατηρημένο είναι μετά από τόση χρήση.