Πολύς κόσμος θέλει ένα Type R και ακόμα περισσότεροι ιδιοκτήτες απλών Honda Civic. Αυτοί του Sedan δε, μπορεί να λαχταρούν και πιο απλά πράγματα όπως την διπλή εξάτμιση στο κέντρο, που είναι αποκλειστικό προνόμιο του χάτσμπακ 1.5 Turbo VTEC. Ένας, ωστόσο, κάπου έχασε το μέτρο και το μέτρημα.
Δείτε ακόμα: Μια κλάση πάνω το ολοκαίνουργιο Honda Civic
Civic Sedan Type R δεν έχουμε δει από το FD2 (2006-2011, δεν ήρθε Ελλάδα), που έφτασε μέχρι τα 240 ατμοσφαιρικά άλογα ως Mugen RR, στην Ιαπωνία. Αρκετοί ιδιοκτήτες του τετράθυρου MK10, ιδίως από Τουρκία μεριά, προβαίνουν σε βελτιώσεις ώστε να το φέρουν πιο κοντά στα σχεδιαστικά μέτρα του «Τάπερ». Κάτι αντίστοιχο επιχείρησε κάποιος στην Αμερική, όμως κάτι του ξέφυγε. Στις τρεις ψεύτικες απολήξεις του νέου πίσω προφυλακτήρα, ξέχασε και τις δυο κανονικές του aftermarket συστήματος εξαγωγής, δημιουργώντας το πρώτο Civic (ενδεχομένως και το πρώτο αυτοκίνητο γενικά) με πενταπλή εξάτμιση!
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Honda Civic Sedan 1.5 VTEC TURBO 182 PS
Αν εξαιρέσουμε την εικόνα αυτή και το ακραίο offset των τροχών, η υπόλοιπη προσπάθεια δεν είναι άσχημη. Η αεροτομή έχει δέσει όμορφα με την πόρτα του χώρου αποσκευών, οι λασπωτήρες προσδίδουν χαρακτήρα WRC ενώ και ο προφυλακτήρας -εξαιρώντας πάντα τις φθηνές απομιμήσεις για εξάτμιση- κουμπώνει εξίσου καλά στο σύνολο. Απλές κινήσεις, μακριά από τις υπερβολές των Τούρκων που χαντακώνουν ένα καθόλα δυναμικό σχήμα.
Δείτε ακόμα: Γιατί το νέο Honda Civic Type R έχει τρεις εξατμίσεις;