Η Volvo υπέγραψε συμφωνίες μακράς διαρκείας με τους κορυφαίους κατασκευαστές μπαταριών CATL και LG Chem. Πρόκειται για κίνηση που διασφαλίζει τις, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, προμήθειες μπαταριών ιόντων λιθίου κατά την ερχόμενη δεκαετία, για τα μοντέλα Volvo και Polestar επόμενης γενιάς.
Δείτε ακόμη: Νέα υβριδικά Volvo XC60 και V60 με 421 ίππους!
Η συμφωνία καλύπτει την προμήθεια μπαταριών για όλα τα μοντέλα της επερχόμενης πλατφόρμας SPA2 και της υπάρχουσας πλατφόρμας CMA σε παγκόσμιο επίπεδο. Στόχος της Volvo είναι έως το 2025 το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της να αντιπροσωπεύει αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η κινεζική CATL και η νοτιοκορεατική LG Chem είναι φημισμένοι κατασκευαστές μπαταριών, έχοντας αμφότεροι μακρά και επιτυχημένη πορεία στην προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές της Volvo όσον αφορά την τεχνολογική πρωτοπορία, την εφοδιαστική αλυσίδα και το κόστος.
Δείτε ακόμη: Νέα συστήματα ασφαλείας από τη Volvo
Η πρώτη μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών της Volvo είναι ήδη υπό κατασκευή στο εργοστάσιο του Ghent (Γκεντ), στο Βέλγιο. Θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo που θα κατασκευάζεται στο Ghent είναι το XC40. Στο εργοστάσιο κατασκευάζονται ήδη οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του XC40.
Η πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) αποτελεί τη βάση του XC40, του αμιγώς ηλεκτρικού Polestar 2, καθώς και άλλων μοντέλων της LYNK & CO, την οποία η Volvo κατέχει από κοινού με την Geely.
Η επερχόμενη πλατφόρμα SPA2 αποτελεί την επόμενη γενιά της εξελιγμένης από τη Volvo πλατφόρμας SPA (Scalable Product Architecture) και θα λανσαριστεί στις αρχές της επόμενης δεκαετίας. Η SPA είναι μία από τις πλέον προηγμένες πλατφόρμες στην αυτοκινητοβιομηχανία και σε αυτήν βασίζονται σήμερα όλα τα μοντέλα των Σειρών 90 και 60 της Volvo. Το πρώτο Volvo που θα βασίζεται στην SPA2 θα είναι το XC90 της επόμενης γενιάς.
Δείτε ακόμη: Η Volvo βάζει «κόφτη» τελικής στα μοντέλα της