Η MC20 δεν σηματοδότησε μόνο την εμφατική αλλαγή σελίδας της Maserati, αλλά και την επιστροφή της «Τρίαινας» στην κατηγορία των supercars μετά την MC12. Μιας δημιουργίας που βασιζόταν στη Ferrari Enzo και ήταν τόσο γρήγορη, ώστε εξέθετε κατάφορα το Μαρανέλο. Με τόσες αναφορές να χρωματίζουν τη σημειολογία μεταξύ των δυο MCs, καιρός ήταν να τις δούμε σε μια ιστορική συνάντηση.
MC12 και MC20 έλαβαν μέρος σε κοινή φωτογράφιση, που πραγματοποιήθηκε στο International Concours of Elegance του Σεντ Μόριτζ, στην Ελβετία. O crème de la crème χειμερινός προορισμός μεγιστάνων και διασημοτήτων όλου του κόσμου, προσέφερε το ιδανικό τοπίο για να ποζάρουν οι δυο αισθησιακές Ιταλίδες. Αμφότερες ντυμένες στα λευκά και σε πλήρη αρμονία με το φόντο της παγωμένης λίμνης Engadin, δημιούργησαν ενσταντανέ που κάλλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τουριστικές διαφημίσεις – ή, απλά, screensavers!
Η MC12 παραμένει η πιο εξωτική Maserati όλων των εποχών, τόσο λόγω καταγωγής όσο και τεχνικών χαρακτηριστικών. Ο ατμοσφαιρικός 6λιτρος Tipo F140B V12 αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 652 Nm στις 5.500 σ.α.λ., με τον κόφτη στις 7.700 σ.α.λ. Κατά λογική συνέπεια, οι επιδόσεις ήταν κατά τι χειρότερες από την ισχυρότερη Enzo (σε παρένθεση οι επιδόσεις της): 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ. (3,5), 0-250 χλμ./ώρα σε 17,3 δλ. (16,1) και τελική 330 χλμ./ώρα (355). Ωστόσο, χάρις στην αεροδυναμική μελέτη και το διαφορετική διαμόρφωση του αμαξώματος η MC12 ήταν ταχύτερη της Ferrari, μέσα στο ίδιο της το σπίτι (βλέπε Φιοράνο)!
Η MC20 από την άλλη, είναι η ταχύτερη και ισχυρότερη Maserati όλων των εποχών. O 3.0 V6 twinturbo Nettuno (Ποσειδώνας) παράγει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm στις 3.000-5.500 σ.α.λ., με την ειδική απόδοση να φτάνει τους 210 ίππους/λίτρο και τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.000 σ.α.λ. Η ισχύς καταλήγει -φυσικά- στους πίσω τροχούς, μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε μόλις 2,9 δλ., τα 200 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. και την τελική να ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα.
Πέρα από αυτές, οι Ιταλοί πήγαν ταξίδι στην Ελβετία και την A6GCS-53 Berlinetta Pininfarina, τις αγωνιστικές 4CL και 200S, την Ghibli SS Coupe και την 3500 GT Vignale Coupé.