Οι Lamborghini έχουν γίνει ταχύτερες και πιο αποδοτικές από κάθε άλλη εκδοχή της ιστορίας τους. Οι περισσότεροι εξ ημών όμως, αν όχι όλοι, θυμόμαστε τις δημιουργίες της Sant’Agata ως φόβητρα, που πολλές φορές τρόμαζαν ακόμα και τους ίδιους, τους δοκιμαστές της εταιρίας. Η Diablo αποτελούσε τον ορισμό του τρόμου, ακόμα και στις πρώιμες μορφές με τους 492 ίππους (η GT των 530 ίππων εδώ).
Παρότι οι Ιταλοί αναβίωσαν την Countach (με βάση την Aventador), για το «Διάβολο» δεν έχουν ανάλογα σχέδια. Ευτυχώς υπάρχει η ιδιωτική πρωτοβουλία να διορθώνει την κατάσταση. Μια νεοσύστατη εταιρία από την Ιταλία, ονόματι Eccentrica, ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει την αναγεννημένη Diablo στις 6 Ιουλίου. Μαζί με τη δήλωση που μοιράζει ρίγη στους αυτοκινητόφιλους, έρχονται και δυο teaser φωτογραφίες να στείλουν στη στρατόσφαιρα το δείκτη προσμονής.
Το χαρακτηριστικά αξέχαστο σχήμα με τα παραλληλόγραμμα φανάρια μπροστά (με LED εδώ), τον σχεδόν κάθετο προφυλακτήρα και το πολύ φαρδύ πίσω μέρος, που δείχνει σαν να ανοίγει από το μπροστά, είναι και εδώ παρόντα. Οι πελώριοι αεραγωγοί έχουν μετακομίσει πιο πίσω, ενώ διακρίνουμε και το κάλυμμα του κινητήρα. Συνολικά, ολόκληρο το πίσω μέρος φαίνεται να λειτουργεί σαν ψύκτρα για το μοτέρ, ενώ είναι εμφανής η προσοχή στην αεροδυναμική λεπτομέρεια.
Δυστυχώς οι Ιταλοί δεν μας ενημερώνουν για τα τεκταινόμενα στο μηχανοστάσιο, ωστόσο δεδομένης της restomod φύσης του αυτοκινήτου θα πρέπει να περιμένουμε τον ατμοσφαιρικό V12. Στα 12 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή η Diablo, η χωρητικότητα ήταν 5.7 και αργότερα 6.0 λίτρα, ενώ η απόδοση κυμαινόταν από 495 (στην πρώτη έκδοση) μέχρι 603 (στις SE30 και SE30 Jota) άλογα. Κρίνοντας από τις ανάλογες περιπτώσεις των αναγεννημένων Ferrari Testarossa και Lancia 037, θα πρέπει να περιμένουμε τον 6.0 V12 με τουλάχιστον την ανώτερη ισχύ του τότε. Κατά πάσα πιθανότητα πάντως, να είναι ισχυρότερος. Λίγη υπομονή, δεν έμεινε πολύ μέχρι τις 6 Ιούλη. Μια εβδομάδα και κάτι.