Η Audi ανακοίνωσε την έναρξη εργασιών για την παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων στο εργοστάσιο του Gyor, στην Ουγγαρία. Οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις είναι από τις πλέον πολυάσχολες μονάδες παραγωγής κινητήρων στην Ευρώπη, καθώς μόνο πέρσι παρήγαγε 1.965.165 μοτέρ. Η γκάμα του ουγγρικού εργοστασίου περιλάμβανε το 2017 ένα μεγάλο εύρος μηχανικών συνόλων με ισχύ από 86 έως 639 ίππους.
Δείτε ακόμα: Ανωριμότητες «σπάνε» την μετάδοση του Audi RS6 (+video)
Για την παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων, η Audi εγκατέστησε τον καινοτόμο εξοπλισμό παραγωγής μέσα σε μόλις ένα χρόνο. Τα τμήματα ανάπτυξης και σχεδιασμού παραγωγής συνεργάστηκαν στενά με το πρωτότυπο κέντρο τεχνολογίας παραγωγής στο Gyor προκειμένου να αναπτύξουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία. Η τρέχουσα παραγωγική δυναμικότητα αφορά περίπου 400 ηλεκτρικούς κινητήρες ανά ημέρα και μπορεί να αυξηθεί σταδιακά. Προς το παρόν, απασχολούνται περίπου 100 άτομα σε αυτόν τον νέο τομέα, ο οποίος θα αυξηθεί σε πάνω από 130 έως το τέλος του έτους. Η παραγωγή προς το παρόν απασχολεί 1 βάρδια, αλλά σύντομα θα προστεθούν άλλες 2.
Διαβάστε επίσης: Υβριδικό Audi RS 6-Ε με 1.018 άλογα! (+video)
Η καινοτομία των ηλεκτρικών μοτέρ από το Gyor έγκειται κυρίως στην δομή του στάτορα – ένα από τα βασικά στοιχεία της γεννήτριας -η οποία αποτελείται όσο το δυνατόν περισσότερο από το λεπτό εμαγιέ χάλκινο περίβλημα: όσο πιο πυκνή η διάταξη του χαλκού και της καλωδίωσης, τόσο πιο αποδοτική η παροχή ισχύος. Οι εγκαταστάσεις στο Gyor παρέχουν την δυνατότητα για την βέλτιστη επεξεργασία και χρήση των χάλκινων συρμάτων, αλλά και την κατασκευή όλων των μερών ενός ηλεκτροκινητήρα όπως οι ηλεκτρονικές μονάδες επεξεργασίας. το κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το σύστημα μετάδοσης των A3 Sportback e-tron και Q7 quattro e-tron θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ουγγαρία, ενώ το ίδιο θα συμβεί και με το αμιγώς ηλεκτρικό Ε-Tron όταν αποφασίσει η γερμανική εταιρία να το βάλει στην παραγωγή.
Παράλληλα με την γραμμή παραγωγής, η Audi έχει εγκαταστήσει 3 πάγκους δοκιμών για ηλεκτροκινητήρες, ενώ οι μηχανικοί έχουν παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια εκμάθησης για την κατασκευή, συντήρηση και επισκευή των εξαρτημάτων που απαρτίζουν ένα ηλεκτρικό μοτέρ.