Όταν λέμε «Skoda Felicia» το μυαλό πηγαίνει κατευθείαν στο μικρό χάτσμπακ, που παρήχθη από το 1994 έως το 2001 και ήταν το πρώτο μοντέλο των Τσέχων υπό τη σκέπη του VW Group. Felicia η Skoda όμως, είχε πολλά χρόνια πριν.
Η πρώτη Felicia εμφανίστηκε πριν 6 δεκαετίες, το 1959 συγκεκριμένα, αποκλειστικά ως καμπριολέ! Ουσιαστικά ήταν η ανοιχτή έκδοση της επίσης πρώτης Octavia και από τα πιο κλασικά σχήματα, που έχει κατασκευάσει η τσεχική φίρμα. Έφτανε τα 4.060 χλστ. σε μήκος, τα 2.400 χλστ. σε μεταξόνιο, τα 1.600 χλστ. σε πλάτος και τα 1.380 χλστ. σε ύψος, έχοντας 2 κινητήρες διαθέσιμους. Στην απλή, όπως αυτή που θα δούμε, ήταν 1.089 κ.εκ. και απέδιδε 50 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας τελική 130 χλμ./ώρα. Στη Super η χωρητικότητα ανέβαινε στα 1.221 κ.εκ., η απόδοση στα 55 άλογα και η τελική στα 135 χλμ./ώρα (αμφότερα με 4άρι χειροκίνητο κιβώτιο).
Διαβάστε επίσης: Τι καινοτομία είχε η Skoda Felicia Fun πριν 25 χρόνια;
Η μαύρη Felicia που βλέπουμε, είναι μοντέλο του 1961. Έχει υποστεί πλήρη αναπαλαίωση και διατηρείται σε μουσειακή κατάσταση, με το κοντέρ να γράφει μόλις 11 χλμ.! Το αυτοκίνητο πρακτικά είναι ολοκαίνουργιο, με τις μόνες παραχωρήσεις που απαιτεί από τον οδηγό είναι να…προβλέπει τον καιρό! Λόγω κόστους και χώρου, η υφασμάτινη οροφή δεν αποθηκεύεται -ούτε φυσικά αναδιπλώνεται- στο αυτοκίνητο, αλλά στο γκαράζ! Μαζί της, το λευκό hardtop. Θεωρητικά, ο οδηγός μπορεί να την έχει με κάποιο τρόπο διπλωμένη στο πορτμπαγκάζ. Αν τον πιάσει βροχή όμως, καλύτερα θα είναι να βρει κάποιο υπόστεγο, παρά να προσπαθήσει να την τοποθετήσει (λόγω δυσκολίας και χρόνου).
Δείτε ακόμα: Τι κοινό είχε το Skoda Favorit με την Porsche;
Η εν λόγω Felicia κοστολογείται στα 1,3 εκατομμύρια κορώνες Τσεχίας, που μεταφράζονται σε 47.974 ευρώ.