Από την γκάμα της νέας Skoda Octavia δεν θα μπορούσε να λείπει η πιο εκδρομική και περιπετειώδης έκδοση Octavia Scout, η οποία συμπληρώνει την γκάμα του δημοφιλούς μεσαίου μοντέλου με τις πολλές επιλογές κινητήρων και εκδόσεων.
Δείτε ακόμα: SKODA KAROQ πιο προσιτό από ποτέ
Όπως και στις προγενέστερες γενιές, έτσι και στη νέα Octavia Scout, βάση αποτελεί το στέισον βάγκον αμάξωμα (Sports Wagon), όμως υπάρχουν πολλές σχεδιαστικές και τεχνικές αλλαγές. Εξωτερικά, η crossover έκδοση της Octavia των 4.703 χλστ. μήκους διαφοροποιείται από την προσθήκη των πλαστικών προστατευτικών περιμετρικά του αμαξώματος, τις ποδιές στους προφυλακτήρες, τις διαφορετικές ζάντες των 18 ή 19 ιντσών και τους γκρι καθρέπτες. Επιπλέον, έχει αυξηθεί η απόσταση του αμαξώματος κατά 15 χιλιοστά, για να μπορεί να κινείται πιο άνετα εκτός δρόμου. Στο εσωτερικό, η Octavia Scout φέρει διαφορετικές επενδύσεις και διακοσμητικά, ενώ οι χώροι είναι υπεράνετοι για επιβάτες και αποσκευές (630 λτ.).
Την κίνηση της νέας Octavia Scout αναλαμβάνουν οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στη βάση των βενζίνης υπάρχει ο 1.5 TSI των 150 ίππων και 250 Nm ροπής και πιο πάνω βρίσκεται ο 2.0 TSI των 190 ίππων και 320 Nm ροπής. Στους ντίζελ περιλαμβάνονται οι 2.0 TDI των 116 ίππων και 300 Nm ροπής, ο αμέσως πιο δυνατός με 150 ίππους και 340 Nm ροπής και ο κορυφαίος των 200 ίππων και 400 Nm ροπής. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το 7άρι DSG φροντίζουν για τη μετάδοση της κίνησης είτε στους εμπρός, είτε στους τέσσερις τροχούς.
Δείτε ακόμα: Μεγάλη ευκαιρία τώρα το Skoda Kodiaq 1.5 TSI
Η τετρακίνηση με τον υδραυλικό συμπλέκτη μπορεί να μεταφέρει αυτόματα τη ροπή στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση εντός χιλιοστών του δευτερολέπτου. Όταν χρειάζεται, μπορεί να μεταφέρει έως και 90% της ροπής στον πίσω άξονα και ένας τροχός μπορεί να μεταφέρει έως και το 85% της ροπής.
Παρακολουθείστε στο παρακάτω βίντεο των 60 δλ. τη νέα Octavia Scout να πατάει σε κάθε τερέν: