Τα τελευταία χρόνια τα SUV έχουν μπει για τα καλά στην αγορά του αυτοκινήτου και πλέον δε νοείται κατασκευαστής που να μην έχει τέτοιο μοντέλο. Ακόμα και παραδοσιακές σπορ μάρκες έχουν μπει στον «πειρασμό» να βγάλουν SUV, λόγω του ανελέητου ανταγωνισμού.
Η Toyota είναι πρωτοπόρος μάρκα στα SUV, όταν τον Μάρτιο του 1994 παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την πρώτη γενιά του RAV4, για να γίνει σήμερα το πρώτο σε πωλήσεις SUV παγκοσμίως. Τώρα, το νεότερο μέλος της σε αυτή την «τάξη» είναι το Yaris Cross, το οποίο βασίζεται μεν στην πλατφόρμα και στα μηχανικά μέρη του χάτσμπακ Yaris, ωστόσο είναι ένα άλλο αυτοκίνητο και όχι απλά ένα Yaris πιο ψηλό και με προστατευτικά τμήματα.
Όμως το Yaris Cross δεν είναι η πρώτη πρόταση της Toyota στα B-SUV, καθώς το μακρινό 1988 η ιαπωνική μάρκα εμφάνισε το crossover Starlet Remix. Τότε δεν διέφερε πολύ από το «απλό» Starlet, αφού για να το κάνει η Toyota πιο εκτός δρόμου, του πρόσθεσε διαφορετικούς άβαφτους προφυλακτήρες και διάφορα προστατευτικά γύρω από τους θόλους των τροχών και χαμηλά στις πόρτες. Σημείο αναφοράς ήταν και η εξωτερική ρεζέρβα στην πόρτα του χώρου αποσκευών, μαζί με τις ράγες οροφής.
Διαφορές υπήρχαν και στο εσωτερικό, όπου ξεχώριζαν οι κίτρινες επενδύσεις, τα πιο σπορ καθίσματα και τιμόνι, τα κίτρινα χειριστήρια του καλοριφέρ και ο πίνακας οργάνων με το λευκό φόντο. Ο εξοπλισμός του διέθετε αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, υδραυλικό τιμόνι, ραδιόφωνο και προαιρετικά air condition.
To «εκτός δρόμου» Starlet Remix είχε μήκος 3.945 χλστ. (3.940 χλστ. το νέο Yaris), πλάτος 1.655 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.300 χλστ., ενώ ζύγιζε 950 κιλά. Την κίνησή του αναλάμβανε το μηχανικό σύνολο των 1.331 κ.εκ., ισχύος 85 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 118 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Μάλιστα υπήρχε και 4κίνητο, στο οποίο όπως και στο 2κίνητο η μετάδοση γινόταν μέσω αυτόματου κιβωτίου 3 ταχυτήτων.