Το Toyota C-HR είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά αποκλειστικά με τα υβριδικά σύνολα των 1.8 λτ. 122 PS και 2.0 λτ. 184 PS, αφού o 1.2 λτ. Turbo 116 PS σταμάτησε να πωλείται. Ωστόσο, αυτοί δεν είναι οι μόνοι κινητήρες που συνοδεύουν το C-HR ανά τον κόσμο, αφού προσφέρεται και με αμιγώς βενζίνης ατμοσφαιρικούς, όπως είναι ο 2λιτρος των 144 ίππων (Η.Π.Α.) και ο 1.800άρης των 140 ίππων.
Δείτε ακόμα: Σίγασε το turbo από το Toyota C-HR
Το Toyota C-HR 1.8 λτ. Dual VVT-i παράγεται στο εργοστάσιο της Toyota στην Ταϊλάνδη, ενώ εκτός από την εν λόγω χώρα διατίθεται και σε άλλες ασιατικές, όπως είναι η Ινδονησία και η Μαλαισία. Πιθανώς να είχε αγοραστικό ενδιαφέρον και σε άλλες χώρες, αλλά σίγουρα η Toyota γνωρίζει πολύ καλά τους λόγους που δεν το προσφέρει και αλλού.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το νέο Toyota Corolla Cross;
Ο κινητήρας των 1.798 κ.εκ. (αμιγώς βενζίνης χωρίς ηλεκτροκινητήρα) αποδίδει 140 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 171 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Η ισχύς περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου ταχυτήτων με σειριακή λειτουργία 7 σχέσεων. Όπως και στα υπόλοιπα C-HR, έτσι και σε αυτό η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς, αποτελούμενη από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω. Περισσότερες τεχνικές πληροφορίες, επιδόσεις ή κατανάλωση δεν αναφέρονται από την Toyota, παρά μόνο ότι το 1.800άρι C-HR ζυγίζει 1.405 κιλά.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές του νέου Toyota Yaris στην Ελλάδα
Ας δούμε όμως και τις τιμές που πωλείται στις χώρες όπου είναι διαθέσιμο, ξεκινώντας από τον τόπο παραγωγής του, την Ταϊλάνδη. Εκεί κοστίζει από 979.000 μπατ, τα οποία με την τρέχουσα ισοτιμία ισοδυναμούν με 27.730 ευρώ. Στην Ινδονησία κοστίζει από 511.050.000 ρουπία (31.561 ευρώ) και στη Μαλαισία πωλείται από 144.336 ρινγκίτ (29.990 ευρώ). Πληροφοριακά, στην Ελλάδα το 1.8 λτ. Hybrid 122 PS ξεκινά από τις 23.570 ευρώ (με την τρέχουσα προσφορά).