Η Toyota ετοιμάζει επίθεση σε όλα τα μέτωπα με τις εκδόσεις GR, αρχής γενομένης με το Corolla που θα είναι το πρώτο «ειδικό» μοντέλο μετά το Yaris. Προς ικανοποίηση όλων, το Hilux θα αποκτήσει κι αυτό την αντίστοιχη έκδοση, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για τουλάχιστον 270 ίππους και 500 Nm ροπής! Πόσοι γνωρίζουν, όμως, ότι αυτό δεν θα είναι το πιο ισχυρό Hilux στην ιστορία του μοντέλου;
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla T-Sport: Ο αφανής δαίμονας (+videos)
Ειδικές εκδόσεις έχουν υπάρξει πολλές, εκ των οποίων οι περισσότερες αναβαθμισμένες αισθητικά ή το πολύ συνοδευόμενες από βελτιωμένο στήσιμο. Υπάρχει μία, ωστόσο, που ξεπερνούσε τα 300 άλογα και για να την ξεπεράσει –τουλάχιστον σε θέμα ονομαστικής απόδοσης- το GR, θα πρέπει να κάνει υπέρβαση. Οι Αυστραλοί είναι «μανούλες» στα pick up αυτοκίνητα και ειδικεύονται στις ειδικές εκδόσεις Toyota, όπως καλή ώρα το πιο σπάνιο τούρμπο Corolla Sportivo. Το Hilux δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός νυμφώνος.
Διαβάστε επίσης: Γνωρίζετε το σπάνιο τούρμπο Toyota Corolla Sportivo;
Για την 7η γενιά του εμβληματικού Toyota, η τοπική TRD ετοίμασε το 2008 ένα αγροτικό που δεν αστειευόταν. Εμφανισιακά δεν εντόπιζες πολλές αλλαγές, πέρα από διαφορετικές ζάντες, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, «σιδεριές» στην καρότσα, αυτοκόλλητα και σήματα. Καθίστατο σαφές, πάντως, πως το TRD Hilux 4000SL είχε άγριες διαθέσεις. Τα αμορτισέρ της Bilstein, μαζί με τα μεγαλύτερα δισκόφρενα εμπρός (ταμπούρα πίσω) προϊδέαζαν πως κάτω από το καπό, η παραγωγή ήταν μεγαλύτερη…
Ένας κομπρέσορας της Eaton έπαιρνε θέση στην εισαγωγή του 4λιτρου V6, στέλνοντας την ισχύ στα 306 άλογα στις 5.400 σ.α.λ. και τα 453 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ.! Το βάρος των 1.850 κιλών και το μακρύ 5άρι αυτόματο κιβώτιο δεν συνιστούσαν πρόβλημα για το αυστραλιανό ιπποφορβείο, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 7,1 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τελική που άγγιζε τα 200 χλμ./ώρα!
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Toyota RAV4 των 306 ίππων;
Μόλις 207 κατασκευάστηκαν, όλα για την εγχώρια αγορά (όπως και το υπερτροφοδοτούμενο Corolla Sportivo), με την τιμή καθενός από αυτά να ορίζεται στις 64.990 δολάρια Αυστραλίας (38.850 ευρώ με την σημερινή ισοτιμία). Για ένα συλλεκτικό pick-up, με 4λιτρο κομπρεσοράτο V6 306 ίππων. Απολύτως αναμενόμενα, εξαφανίστηκαν από τις αντιπροσωπείες εν ριπή οφθαλμού.
Διαβάστε επίσης: Θυμάστε την Toyota Carina E 2.0 GTi;