Το επί σειρά ετών best seller μικρό μοντέλο της Toyota, το Yaris, το γνωρίζουμε από το 1999 έως σήμερα στη νέα και 4η κατά σειρά γενιά του, με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Εξαίρεση αποτελεί το κορυφαίο στην γκάμα GR Yaris με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση GR-FOUR και το 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 1.6 λτ., με απόδοση 261 ίππους και 360 Nm ροπής.
Ωστόσο, 4κίνητο Yaris υπάρχει και σε «νορμάλ» εκδόσεις, όπως είναι το αμιγώς βενζίνης με το μοτέρ των 1.5 λτ. και το υβριδικό. Όμως δεν διατίθεται στην Ευρώπη, παρά μόνο στη χώρα καταγωγής του, την Ιαπωνία. Εκεί οι τιμές του ξεκινούν από 1.831.000 γεν το 1.5 λτ. CVT 4WD και από 2.241.000 το 1.5 Hybrid E-Four (σημερινή ισοτιμία 14.270 και 17.465 ευρώ αντίστοιχα).
Το 1.500άρι βενζίνης είναι το γνωστό 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο, αλλά με 120 ίππους (125 PS στην Ευρώπη) και 145 Nm ροπής. Το 4κίνητο υβριδικό διαθέτει το 1.5 λτ. μοτέρ των 91 ίππων και 120 Nm ροπής, συνδυασμένο με ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων και 141 Nm ροπής. Πρόσθετα, στον πίσω άξονα ενσωματώνεται ένα ακόμα ανεξάρτητο ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 5 ίππων και 52 Nm ροπής (συνδυαστική ισχύς 116 hp). Η μετάδοση κίνησης εμπρός και πίσω ρυθμίζεται αυτόματα σε ποσοστό από 100:0 έως 40:60, ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης. Επιπλέον, ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας αντικαθίσταται από διπλά ψαλίδια, όπως ισχύει και στο Yaris Cross.