Η Toyota εντυπωσίασε τα πλήθη με τα αποκαλυπτήρια του άκρως συναρπαστικού GR Corolla, τόσο με την άκρως επιθετική του εμφάνιση, όσο και με τις τεχνικές του προδιαγραφές. Ειδικά το πίσω μέρος του είναι απίστευτα «αγριεμένο» ενώ ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά του γνωρίσματα, είναι οι τρεις απολήξεις της εξάτμισης. Δεν το βλέπουμε για πρώτη φορά, αφού και το τελευταίο Honda Civic Type R είχε και αυτό τρεις «μπούκες».
EVauto.gr: Το νέο site για την ηλεκτροκίνηση!
Γιατί όμως το GR Corolla είναι τρεις και όχι δύο για παράδειγμα; Η Toyota αναφέρει ότι δημιουργήθηκαν για να αυξήσουν περεταίρω την ισχύ του 3κύλινδρου turbo κινητήρα των 1.6 λτ., αλλά και για να του τονίσουν το μοναδικό και σπορ πίσω μέρος, μαζί και με το διαχύτη. Πρόσθετα οι τριπλές εξαγωγές ελευθέρας ροής και εξοπλισμένες με βαλβίδες μειώνουν τόσο την πίεση των καυσαερίων, όσο και το θόρυβο. Σίγουρα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο ο οδηγός θέλει να ακούει τις εξατμίσεις να κάνουν ένα ευχάριστο «σαματά», αλλά βεβαίως υπάρχουν και όρια των ντεσιμπέλ από τους νόμους. Φυσικά και οι τρεις απολήξεις είναι ενεργές και όχι διακοσμητικές, όπως πλέον είθισται σε πολλά αυτοκίνητα για να δείχνουν πιο ωραία στο μάτι.
Να υπενθυμίσουμε ότι το πανίσχυρο 1.600άρι μοτέρ αποδίδει 304 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή 370 Nm στις 3.000-5.550 σ.α.λ. Η δύναμη σε όλους τους τροχούς καταλήγει μέσω iMT 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος τετρακίνησης GR-Four 4WD. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης παρέχει μεταβλητή ισχύ εμπρός και πίσω, ενώ εξοπλίζεται και με διαφορικά Torsen LSD. Επιδόσεις δεν έχει ανακοινώνει ακόμα η Toyota, ωστόσο το δυνατό μηχανικό σύνολο δεν θα έχει πρόβλημα να «απογειώσει» το αμάξωμα των 1.475 κιλών.
Να υπενθυμίσουμε ότι το GR Yaris των 261 ίππων και των 1.280 κιλών, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.