Το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο παγκοσμίως, το νέο Toyota Corolla λανσαρίστηκε εδώ και λίγο καιρό στην ολοκαίνουργια, 12η κατά σειρά γενιά του, η οποία παρουσιάζεται πλήρως αναβαθμισμένη σε κάθε επίπεδο.
Διαβάστε ακόμη: 0-100 χλμ./ώρα με νέο Toyota Corolla Hybrid (+video)
Πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο βασισμένο στην πλατφόρμα TNGA με την αυξημένη κατά 60% ακαμψία και το πιο χαμηλό κέντρο βάρους κατά 10 χιλιοστά. Το νέο Corolla διατίθεται σε τρεις διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, το Hatchback, το Touring Sports και το Sedan. Σχεδιαστικά το εμπρός και πίσω άκρο μοιάζουν στο 5θυρο και στο στέισον βάγκον, όμως το 4θυρο έχει διαφορετική εμφάνιση. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Την απάντηση δίνει ο Επικεφαλής Μηχανικός του νέου Corolla, Yasushi Ueda.
«Με βάση την έρευνα των πελατών που πραγματοποιήσαμε από την αρχή της εξέλιξης, ήταν σαφές ότι οι πελάτες του Hatchback και του Touring Sports είναι πολύ πρόθυμοι να έχουν ένα όχημα με δυναμική εμφάνιση, ενώ οι ιδιοκτήτες του Sedan τείνουν να προτιμούν ένα όχημα με πιο πολυτελή εμφάνιση. Οπτικά, οι τρεις τύποι αμαξώματος συνδέονται χάρη στο σπορτίφ σχήμα τους, αλλά έχουμε προσδώσει περισσότερο πρεστίζ στην εξωτερική σχεδίαση του Sedan.»
Εκτός από τον σχεδιασμό διαφορές υπάρχουν ακόμη στις διαστάσεις και στους κινητήρες. Το Corolla Hatchback έχει μήκος 4.370 χλστ. και το Sedan έχει μήκος 4.630 χλστ., ενώ το μεταξόνιο είναι 2.640 χλστ. και 2.700 χλστ. αντίστοιχα.
Διαβάστε ακόμη: Toyota Hilux ταπεινώνει Range Rover σε απευθείας σύνδεση (+video)
Στον τομέα των κινητήρων, το Corolla Hatchback εξοπλίζεται με τα υβριδικά μηχανικά σύνολα των 1.8 λτ. 112 PS και 2.0 λτ. 180 PS, καθώς και με τον turbo βενζίνης 1.2Τ 116 PS. To Corolla Sedan εφοδιάζεται με τον 1.800άρη υβριδικό και με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό των 132 ίππων.