Αποτελεί κοινή παραδοχή πως τη σήμερον ημέρα δεν υπάρχει το δέσιμο ιδιοκτήτη-αυτοκινήτου που υπήρχε παλιότερα. Λίγο η αποξένωση της τεχνολογίας, λίγο ότι τα οχήματα πλέον ολοένα προσεγγίζουν σε ύφος και παροχή υπηρεσιών τα smartphones, οι σχέσεις μεταξύ τετράτροχου και οδηγού τείνουν να εξελιχτούν σε αυτή του χρήστη και της συσκευής. Κάτι που έρχεται να επαληθεύσει μια έρευνα των New York Times, σχετικά με το πλύσιμο των αυτοκινήτων.
Δείτε ακόμα: Πως να προστατέψετε το αυτοκίνητο από τον ήλιο
Σύμφωνα με τους Αμερικανούς, οι millennials ασχολούνται ελάχιστα με το αυτοκίνητο. Ως millennials ορίζεται το ηλικιακό φάσμα όσων γεννήθηκαν από τις αρχές της δεκαετίας του 80 μέχρι τα μέσα-αρχές του 2000. Η πιο συνήθης τοποθέτηση αφορά όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1982 και 1996. Μιλάμε δηλαδή για άτομα από 24 έως 38 ετών. Στο ένα άκρο, είναι κατανοητό πως η τεχνολογία έχει παίξει τον ρόλο της. Με τους 35άρηδες όμως, τι φταίει; Οι απαντήσεις του ερωτηματολογίου καταδεικνύουν τον «πάγο» που έχει μπει στη σύνδεση ανθρώπου-μηχανής.
Διαβάστε επίσης: Πλύσιμο του αυτοκινήτου στο χέρι ή σε πλυντήριο;
Οι μικρότεροι των millennials απάντησαν πως θέλουν ένα αυτοκίνητο με gadgets, ευκολοδήγητο και οικονομικό. Έννοιες όπως fun to drive, εμφάνιση, χαρακτήρας και λοιπά συναισθηματικά δεν εμφανίζονται πουθενά ως πρώτες προτεραιότητες. Οι μεγαλύτεροι, που έχουν προλάβει κασετόφωνα και CD Player, απάντησαν πως θέλουν από το αυτοκίνητο απλά να κάνει τη δουλειά του καθώς έχουν πολλά ζητήματα να διαχειριστούν (οικογένεια, προϋπολογισμούς, δάνεια, επαγγελματική ανασφάλεια κλπ). Βλέπουμε δηλαδή πως οι πιτσιρικάδες όντως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα είδος τετράτροχου smartphone, τη στιγμή που οι μεγαλύτεροι δεν ασχολούνται μαζί του πέραν των τυπικών, γιατί τους έχουν πάρει αμπάριζα τα προβλήματα.
Δείτε ακόμα: Αφαίρεση ρετσινιού από το αυτοκίνητο
Κοινή συνισταμένη, η παραμέληση του οχήματος. Το πλύσιμο, για παράδειγμα, είναι μια δραστηριότητα που η Generation Y (όπως είναι η άλλη ονομασία των millennials) αγνοεί σχεδόν παντελώς. Κι όχι μόνο ιδίαις χερσί, αλλά ακόμα και σε πλυντήριο! Μια τάση που έχει προκαλέσει ντόμινο εξελίξεων στις εταιρίες παραγωγής των αντίστοιχων προϊόντων. Η Turtle Wax σημειώνει σταθερά πτωτική πορεία από το 2013, ενώ η Meguiar’s βρίσκεται σε ακόμα χειρότερη κατάσταση, ευρισκόμενη σε καθοδικό ρυθμό πωλήσεων από το 2007!