Η Felicia είναι ένα ιδιαίτερης σημασίας αυτοκίνητο για την Skoda, αφού ήταν το πρώτο μοντέλο που προέκυψε από τη συνεργασία της με τον όμιλο VW. Να υπενθυμίσουμε ότι αντικατέστησε το Favorit και κατασκευάστηκε από το 1994 έως το 2001 σε 1,4 εκατομμύρια αντίτυπα.
Ένα από αυτά λοιπόν, είναι η εικονιζόμενη Felicia, με πρώτη ταξινόμηση στις 9/01/2000. Παρά όμως τα 22 χρόνια που «κουβαλάει» έχει διατηρηθεί σαν καινούργια, καθώς έκτοτε το οδόμετρό της έχει γράψει 14.144 χιλιόμετρα. Ακόμα και τα λάστιχα που φοράει είναι της πρώτης τοποθέτησης, ενώ οτιδήποτε πάνω της είναι εργοστασιακό και δίχως φθορές. Άλλωστε αυτό φαίνεται και από τις φωτογραφίες που δείχνουν το αμάξωμα, το εσωτερικό και το κάτω μέρος του οχήματος.
Θεωρητικά, άλλη τέτοια Fabia σε κυκλοφορία πιθανώς να μην υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο. Βέβαια δεν πρόκειται για κάποιο αυτοκίνητο αξίας, όμως παρόλα αυτά ο πωλητής του ζητάει το απίστευτο ποσό των 1.000.000 κορωνών Τσεχίας, δηλαδή κοντά στις 41.000 ευρώ. Όσο δηλαδή κοστίζουν κορυφαίες εκδόσεις καινούργιων Skoda (Octavia, Superb, Kodiaq και Enyaq iV).
Αυτή η υπερτιμημένη μέχρι εσχάτου σημείου Felicia, κινείται από το γνωστό 1.3 MPI μηχανικό σύνολο, ισχύος 68 ίππων και 106 Nm ροπής. Το παλιό μικρό χάτσμπακ των 3.853 χλστ. μήκους και βάρους 984 κιλών επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14,0 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 161 χλμ./ώρα.
Πιστεύετε ότι θα βρεθεί κανείς να δώσει τόσα πολλά λεφτά, ή μετά από πολλά παζάρια θα πωληθεί τουλάχιστον 10 φορές λιγότερα χρήματα;