Η Toyota εισήλθε στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων με το Aygo το 2005, το οποίο ανέπτυξε από κοινού μαζί με τον όμιλο PSA (Peugeot 107 και Citroen C1). Πλέον με το νέο Aygo X ανεξαρτητοποιήθηκε πλήρως από τους πρώην Γάλλους συνεργάτες της, ενώ το αυτοκίνητο είναι εντελώς καινούργιο και «αναβαθμίστηκε» σε Crossover. Βέβαια όλη αυτή η ανάπτυξη μαζί με άλλες συγκυρίες ανέβασαν και την τιμή του, αφού κοστίζει από 15.470 ευρώ. Γεγονός που με τη σειρά του συμβάλλει στην υψηλή μεταπωλητική αξία του πρώτης γενιάς Aygo.
Το συγκεκριμένο Aygo του 2007 τραβάει αρχικά την προσοχή για ένα πάρα πολύ βασικό λόγο. Έχει διανύσει μόλις 17.350 χιλιόμετρα και όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες είναι άριστα διατηρημένο. Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, το αυτοκίνητο φυλάσσεται από την πρώτη μέρα αγοράς του σε πάρκινγκ, ενώ πωλείται γιατί δεν χρησιμοποιείται λόγω επαγγελματικών ταξιδιών στο εξωτερικό.
Μάλιστα ο πωλητής του έριξε την τιμή κατά 2.000 ευρώ και από 10.350 ευρώ το δίνει τώρα για 8.350 ευρώ. Στον εξοπλισμό του έχει όλα τα απαραίτητα (ABS, 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, εργοστασιακό ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.), συν του ότι συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα που πιστοποιούν τα ελάχιστα χιλιόμετρά του.
Το πρώτης γενιάς Toyota Aygo είναι ιδανικό αυτοκίνητο πόλης, γιατί είναι εξαιρετικά ευέλικτο (μήκος μόλις 3.405 χιλιοστά) και διαθέτει σπιρτόζικο κινητήρα. Το 3κύλινδρο 1.000άρι μοτέρ με τους 68 ίππους και τα 93 Nm ροπής προσφέρει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ.) και καταναλώνει κοντά στα 6 λτ./100 χλμ. Ο οδηγός του θα βολευτεί εύκολα μαζί με το συνεπιβάτη, ωστόσο οι χώροι στο πίσω κάθισμα και για τις αποσκευές (139 λίτρα) είναι περιορισμένοι.