Η Toyota Supra MKIV έχει δημιουργήσει δικό της «ρεύμα» στην αγορά των μεταχειρισμένων, με τις τιμές να κυμαίνονται στα διπλά και τριπλά χρήματα από αυτά που απαιτούνται για την αγορά της καινούργιας. Κάτι που εκ πρώτης όψεως φαίνεται υπερβολή, αλλά έχει βάση λόγω της ασύγκριτης διαφοράς των δυο αυτοκινήτων σε δημοτικότητα, ιστορία και αποδοχή από τον κόσμο. Το να βρίσκεις φθηνότερα Ferrari 550 Maranelo, όμως, μας βάζει στη «Ζώνη του Λυκόφωτος»!
Δείτε ακόμα: Η Ferrari που σκίζει τα κύματα ξεπερνά τα 10 εκατ.!
Η 550 Maranelo είναι ένα από τα πλέον αγαπημένα δημιουργήματα με το «Cavallino Rampante» στο καπό. Κάτω από το οποίο κρύβεται ένας ατμοσφαιρικός V12 5.474 κ.εκ., με απόδοση 485 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 568,1 (από τις απειροελάχιστες περιπτώσεις που βλέπουμε δεκαδικό ψηφίο σε τεχνικά χαρακτηριστικά) Nm στις 5.000 σ.α.λ. Ισχύς που καταλήγει στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,4 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 320 χλμ./ώρα. Η κληρονομιά της 550, ωστόσο, δεν κρύβεται στους αριθμούς.
Το δωδεκακύλινδρο ιταλικό grand tourer των 90’s είναι η τελευταία Ferrari της παλιάς σχολής, συνδυαζόμενη αποκλειστικά με χτένι! Το ημιαυτόματο κιβώτιο F1 μπορεί να ήταν διαθέσιμο στην παρόμοιας χρονολογίας 355, όμως στο μεγαλύτερο μοντέλο δεν προστέθηκε πριν το 2002 και το λανσάρισμα της 575M. Η 550 Maranello διατηρεί φανατικό κοινό, έχει αποθεωθεί ακόμα και από τον ίδιο τον Michael Schumacher (που ήταν από τους πρώτους που την αγόρασε, το 1996, με το που μεταγράφηκε στη Ferrari), λογίζεται ως μία εκ των «σημαιών» της εταιρίας. Κατά μία έννοια, είναι για τη Ferrari ό,τι η Supra MKIV για την Toyota.
Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα κρατάει μια Ferrari 30 χρονών; (+video)
Σε αντίθεση με το ιαπωνικό τοτέμ όμως, το ιταλικό δεν έκανε 20 χρόνια να δει αντικαταστάτη. Ούτε ο διάδοχος ήταν ένα αυτοκίνητο που δέχτηκε καταιγισμό επικρίσεων για τους δεσμούς με άλλη εταιρία, χαρακτηριζόμενο μέχρι και ιερόσυλο. Η 550 Maranello εξελίχτηκε σε 575M και αντικαταστάθηκε από την 599 GTB. Μία ταχύτερη, ισχυρότερη και από πλευράς χειροκίνητου κιβωτίου, απείρως συλλεκτικότερη, ούσα η τελευταία που εξοπλίστηκε με χτένι. Κατά συνέπεια, οι τιμές των χειροκίνητων 599 όντως είναι απίστευτα υψηλές. Αυτές των 550, αντίθετα, κυμαίνονται χαμηλότερα ακόμα και από της Supra!
Δείτε ακόμα: Πωλείται σπάνια χειροκίνητη Ferrari F430 (+video)
Μια ματιά στις αγγελίες φανερώνει 550 Maranello από 59.900 μέχρι 145.000 ευρώ (για την κανονική, η κάμπριο Barchetta είναι άλλη υπόθεση). Η Supra MKIV έχει φτάσει σε σημείο να μην πωλείται για λιγότερες από 80.000, με τις πιο ακριβές να ξεπερνούν ακόμα και τις 500.000 ευρώ!