To «Θηρίο» είναι από τα πιο αγαπημένα και εγνωσμένης αξίας pick up της ελληνικής αγοράς. Αν και η σημερινή γενιά του βρίσκεται στην αγορά μόλις 1 χρόνο, η Isuzu αποφάσισε να προχωρήσει σε ορισμένες εστιασμένες αναβαθμίσεις, προκειμένου να μείνει επίκαιρο το best seller της κόντρα στον ανελέητο ανταγωνισμό της κατηγορίας.
Δείτε ακόμα: Συλλεκτικό Isuzu D-Max για πολύ λίγους κι εκλεκτούς (+video)
Βασικότερο χαρακτηριστικό είναι η μονιμοποίηση στον στάνταρ εξοπλισμό του Trailer Sway Control, του ηλεκτρονικού συστήματος δηλαδή που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ESP ώστε να διαγνώσει τυχόν εκτροπή του ρυμουλκούμενου (όταν χρησιμοποιείται από τον οδηγό) και να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, προκειμένου να προλάβει γλίστρημα και λοιπές ανησυχητικές καταστάσεις. Επιπλέον, για τη διπλοκάμπινη έκδοση, η πίσω ανάρτηση χάνει 2 φύλλα σούστας, φτάνοντας τα 3 από 5, προκειμένου να περιοριστούν οι αναπηδήσεις του άξονα και να βελτιωθεί η άνεση της ανάρτησης με την ποιότητα κύλισης. Το ωφέλιμο φορτίο της καρότσας μάλιστα έχει αυξηθεί κατά 10 κιλά, καθώς το πιο ανθεκτικό υλικό που χρησιμοποιείται για την κατασκευή της πίσω ανάρτησης (η Isuzu δεν αναφέρει ποιο είναι αυτό) μείωσε το καθαρό βάρος του D-MΑΧ κατά 10 κιλά, αφήνοντας χώρο για την αύξηση σε αυτό της καρότσας. Η ελκτική ικανότητα μένει απαράλλαχτη, στα 4.120 κιλά.
Διαβάστε επίσης: Τι ισχύει τελικά για την αγορά αγροτικού;
Το ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα, που παραμένει ο 1.9 λτ. RZ4E-TC Hi-Power των 164 ίππων και 360 Nm ροπής, ο οποίος καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6b χωρίς να απαιτείται η χρήση AdBlue. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (προαιρετικά αυτόματο ίδιου αριθμού σχέσεων).
Εμφανισιακά οι μόνες αλλαγές αφορούν την προσθήκη τριών νέων χρωματικών συνδυασμών: Spinel Red, Sapphire Blue and Galena Grey.