H Lada έχει διευρύνει αρκετά την γκάμα των μοντέλων της τα τελευταία χρόνια, αν και από πλευράς τεχνολογίας σε κινητήρες και συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού βρίσκεται αρκετά έτη πίσω. Γεγονός που από την άλλη πλευρά συμβάλλει στην συγκράτηση των τιμών σε χαμηλά επίπεδα, αφού για παράδειγμα το μικρό οικογενειακό τετράθυρο Granta Sedan ξεκινά από 749.900 ρούβλια, δηλαδή λίγο πιο πάνω από 8.000 ευρώ.
Το γνωστό σε όλους κλασικό Niva Legend ακρίβυνε αισθητά, αλλά και πάλι παραμένει πολύ φθηνό με τιμή από 1.059.000 ρούβλια (11.400 ευρώ), ενώ το πιο σύγχρονο μικρομεσαίο σεντάν Lada Vesta διατίθεται από 1.239.900 ρούβλια (13.370 ευρώ). Στην κορυφή της γκάμας της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας τοποθετείται το νέο πολυτελές (για Lada) μοντέλο Aura, το οποίο βασίζεται στο Vesta, αλλά είναι μακρύτερο και πιο πλούσια εξοπλισμένο. Ωστόσο, η τιμή του είναι αρκετά υψηλή, αφού πωλείται από 2.599.000 ρούβλια (28.000 ευρώ) στην αρχική έκδοση Premier και από 2.799.000 ρούβλια (30.200 ευρώ) στην πλουσιότερη Status.
Η σημαντικότερη εξωτερική διαφορά μεταξύ του Lada Aura με το Vesta εντοπίζεται στο πλάι, λόγω της αύξησης του μεταξονίου κατά 250 ολόκληρα χιλιοστά (2.885 χλστ. έναντι 2.635 χλστ.). Το Aura έχει συνολικό μήκος 4.690 χλστ. (4.440 χλστ. το Vesta), πλάτος 1.764 χλστ. και ύψος 1.505 χλστ. (1.498 χλστ. το Vesta). Η μεγάλη αύξηση του μεταξονίου ωφέλησε τους πίσω επιβάτες, όπου ο αέρας για τα πόδια περισσεύει ακόμα και για τους πολύ ψηλούς. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ δεν άλλαξε και παρέμεινε στα 480 λίτρα, αλλά με μικρό άνοιγμα λόγω του σεντάν αμαξώματος. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν 4 αερόσακοι, σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών και θερμαινόμενο τιμόνι. Στο Aura Status προστίθενται 17άρες ζάντες, εξωτερική διχρωμία, δερμάτινο σαλόνι, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, infotainment 10,4 ιντσών και πλοήγηση.
Το Lada Aura των 1.400 κιλών τροφοδοτείται αποκλειστικά με τον 4κύλινδρο 1.800άρη κινητήρα, ισχύος 122 ίππων στις 5.900 σ.α.λ. και 170 Nm στις 3.700 σ.α.λ., συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 12,5 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση είναι 7,8 λτ./100 χλμ.