Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Zotye κήρυξε πτώχευση μετά από τη σημαντική πτώση πωλήσεων που σημείωσε τα τελευταία χρόνια, αν και μέχρι πριν από μια πενταετία δεν τα πήγαινε άσχημα. Συγκεκριμένα το 2016 είχε φτάσει τις 329.000 πωλήσεις, όμως το περασμένο έτος έκανε βουτιά στα μόλις 3.658 αυτοκίνητα.
Η Zotye ιδρύθηκε το 2005 και έγινε αμέσως γνωστή για τα μοντέλα της, που αποτελούσαν αντίγραφα ευρωπαϊκών και ιαπωνικών αυτοκινήτων, όπως Daihatsu Terios, Fiat Multipla και Suzuki Alto, έως Audi Q3, VW Touareg και την Porsche Macan, ως Zotye SR9. Το εν λόγω εικονιζόμενο μοντέλο παρουσιάστηκε το 2016 και εύκολα μπορούσε να το μπερδέψει κανείς με το αυθεντικό premium μεσαίο SUV.
Το Zoyte SR9, πέρα από το γεγονός ότι από το ότι μοιάζει με τη Macan, διαθέτει και παραπλήσιες διαστάσεις, όπως είναι μήκος 4.744 χλστ., πλάτος 1.929 χλστ., ύψος 1.647 χλστ. και μεταξόνιο 2.850 χλστ. (έναντι 4.681/1.923/1.624 χλστ. και 2.807 χλστ. αντίστοιχα η Macan).
Παράλληλα και το εσωτερικό του Zoyte SR9 είναι αντίγραφο της Macan, όχι όμως στο μέγιστο βαθμό, καθώς οι λειτουργίες των χειριστηρίων δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα του γερμανικού πολυτελούς μοντέλου.
Για την κίνηση του Zoyte SR9 υπήρχαν δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης προερχόμενα από την κοινοπραξία Shenyang-Mitsubishi. Πρόκειται για το 1.5 λτ. turbo 150 ίππων και το Plug-in hybrid 2.0 λτ. turbo των 190 ίππων. Οι τιμές του ξεκινούσαν το 2016 από 88.800 γουάν, τα οποία ισοδυναμούσαν τότε με 11.820 ευρώ, όταν η Porsche Macan πωλούνταν στην Κίνα από 558.000 γουάν (74.270 ευρώ). Παρόλα αυτά οι αγοραστές γύρισαν πλάτη στα αντίγραφα που έφτιαχνε και προτίμησαν άλλα αυτοκίνητα.