Η Genesis έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της σχετικά με την ευρωπαϊκή αγορά: θέλει να φέρει τους Γερμανούς στα όριά τους. Ό,τι έχει ήδη καταφέρει στην Αμερική, δηλαδή. Και το GV70 είναι το μοντέλο που θα τη βοηθήσει στον υπέρ πάντων εμπορικό αγώνα.
Το μεσαίο SUV διατίθεται ήδη στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και της Ρωσίας, αλλά το πανευρωπαϊκό του ντεμπούτο θα γίνει στο προσεχές Goodwood Festival of Speed, στις 23-26 Ιουνίου. Εκεί θα συστηθεί επίσημα σε όλο το κοινό της Γηραιάς Ηπείρου, με τις πωλήσεις να ακολουθούν λίγο αργότερα στις μεγαλύτερες αγορές (Γερμανία, Γαλλία κλπ). Το GV70 έρχεται, σύμφωνα με τους ίδιους, να χτυπήσει στα ίσια το Audi Q5 και την BMW X3. Ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από το μοτίβο – σήμα κατατεθέν των Quad Lamps, τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ μπροστά ξεχωρίζει και η πολύ επιθετική διαμόρφωση των αεραγωγών στον προφυλακτήρα. Εμπνευσμένο από την σχεδιαστική φιλοσοφία «Athletic Elegance», το GV70 διακρίνεται για το δυναμισμό και την πολυτέλεια που το διακατέχει.
Στο πολυτελές εσωτερικό του κορεατικού SUV δεσπόζει η μινιμάλ αισθητική, με τους λίγους διακόπτες στο ταμπλό, το οποίο χαρακτηρίζεται από τις καθαρές γραμμές και τα εξαιρετικά ποιοτικά υλικά. Στην κορυφή του, συναντάμε μια επίσης μακρόστενη οθόνη αφής 10,25 ιντσών, τη στιγμή που η κεντρική κονσόλα διαθέτει δυο περιστροφικούς διακόπτες: ο ένας για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων και ο άλλος για το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.
Το GV70 βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα της Hyundai, ωστόσο στη Μεγάλη Βρετανία -και πιθανότατα σε όλες τις χώρες επί ευρωπαϊκού εδάφους- είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης. Κάτω από το καπό παίρνουν θέση δυο κινητήρες, μοιρασμένοι μεταξύ βενζίνης και ντίζελ. Την πετρελαιοκίνηση εκπροσωπεί ο 2.2 ντίζελ των 210 ίππων στις 3.800 σ.α.λ. και 441 Nm στις 1.750-2.750 σ.α.λ., ενώ η αμόλυβδη εκφράζεται μέσα από τον 2.5 T-GDI των 304 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 422 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, παρουσιάζοντας το μεν ντίζελ μέση τιμή κατανάλωσης 5,9-6,2 λίτρων/100 χλμ. και το βενζινοκίνητο 7,9-8,4 λίτρα/100 χλμ.
Στο θέμα της τιμής, στη Μεγάλη Βρετανία το GV70 εκκινεί από τις 39.975 λίρες (46.811 ευρώ) για το ντίζελ και από τις 41.000 λίρες (48.000 ευρώ) για τη βενζίνη.