Το Yaris, από την πρώτη γενιά του που λανσαρίστηκε το 1999, έως το νέο, 4ης γενιάς που πωλείται εδώ και λίγο καιρό, αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Το πρώτο μάλιστα Yaris δεν είχε καμία απολύτως σχέση με το Starlet που αντικατέστησε, ενώ παραμένει «φρέσκο» σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του.
Δείτε ακόμα: 0-100 χλμ./ώρα με νέο Toyota Yaris Hybrid (+video)
Ακόμα και σήμερα, πολλοί είναι αυτοί που αναζητούν ένα πρώτης γενιάς Yaris στα μεταχειρισμένα, τα οποία κρατούν πολύ καλή μεταπωλητική αξία. Μάλιστα οι πιο «ψαγμένοι» προτιμούν το προ facelift μοντέλο που παράγονταν στην Ιαπωνία και όχι το «γαλλικό» ανανεωμένο Yaris με τα «δάκρυα» στα εμπρός φανάρια.
Το εικονιζόμενο Yaris είναι ταξινομημένο τον Ιούνιο του 1999 και έκτοτε ο ψηφιακός του χιλιομετρητής έχουν γράψει μόνο 17.780 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά ακόμα άστρωτο και δεν αποκλείεται να είναι το πιο «καινούργιο» και με λιγότερα χιλιόμετρα Yaris, ηλικίας 21 ετών!
Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid
Κάτω από το μικρό καπό του φιλοξενείται ο 1.000άρης VVT-i κινητήρας, ο οποίος είχε δύναμη μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου και κινούσε πολύ άνετα το μικρό (3,6 μ. μήκος) και ελαφρύ (855 κιλών) αμάξωμα. Το «αθάνατο» μηχανικό αυτό σύνολο των 68 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και των 90 Nm ροπής στις 4.100 σ.α.λ. συνδυάζεται με ένα σφιχτής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο και προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,6 δλ. και τελική ταχύτητα 155 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, το αυτοκίνητο είχε αγοραστεί από μια κυρία γεννημένη το 1934, είναι πλήρως εργοστασιακό και βρίσκεται σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Μόνο η ηλιοροφή έχει καλυφθεί γύρω – γύρω με σιλικόνη, γιατί προφανώς έμπαζε νερό. Η τιμή του είναι στις 2.200 ευρώ και σίγουρα πρόκειται μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για όποιον αναζητά ένα τέτοιο Yaris σε κατάσταση σχεδόν καινούργιου.
Δείτε ακόμα: Το φθηνότερο σεντάν Toyota Yaris των 9.000 ευρώ