Όλοι θυμόμαστε την 156 GTA, αλλά δεν θα πρέπει να λησμονούμε το γεγονός πως είχε να διαδεχθεί μια εξίσου αξέχαστη Alfa Romeo. Η 155 έβαλε τους Ιταλούς στον χάρτη των πρωταθλημάτων Τουρισμού, διαλύοντας πάσα έννοια ανταγωνισμού στο DTM με την V6 TI, ενώ σημείωσε πολλές επιτυχίες στο BTCC με την 155 GTA.
Δείτε ακόμα: Ελληνική Lancia Delta Integrale Martini πωλείται για 129.000 ευρώ!
Βάση της τελευταίας -και φευγαλέα της πρώτης- ήταν η 155 Q4. Η «σεντάν Integrale», όπως έγινε γνωστή, καθώς κινητήρας και μετάδοση προέρχονταν από την κορυφαία έκδοση της Lancia Delta. Ο 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας απέδιδε 190 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 291 Nm στις 2.500 σ.α.λ., με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τα τρία διαφορικά της τετρακίνησης να εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7 δλ. και τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Αποτέλεσε δε ιδρυτικό μέλος της αλησμόνητης Ομάδας «Σίγμα».
Μόλις 250 βάφτηκαν στα χρώματα της Martini, με τα οποία η μιλανέζικη φίρμα περιόδευε στις πίστες, και μια εξ αυτών αναζητά νέο σπιτικό!
Μας έρχεται από το 1992, όταν αρχικά παρελήφθη ολοκαίνουργια από τον πρώτο ευτυχή κάτοχο στην Ιταλία. Το 2013 μετακόμισε στην Αγγλία, όπου παραμένει μέχρι σήμερα με μόλις 56.000 χλμ. στο κοντέρ. Το βιβλίο service είναι πλήρως ενημερωμένο και καθότι το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του στο ζεστό κλίμα της Ιταλίας, με το γκαράζ να αναλαμβάνει την φύλαξη του στην Αγγλία, το αμάξωμα δεν εμφανίζει ίχνος σκουριάς.
Διαβάστε επίσης: H Alfa Romeo 147 GTA ήταν το πρώτο σύγχρονο hot hatch
Το αντίτιμο που απαιτείται να καλυφθεί για να αλλάξει χέρια, ορίζεται στις 14.995 λίρες (17.492 ευρώ). Ποσό αρκετά λογικό, αν σκεφτούμε πως πρόκειται για συλλεκτικό μοντέλο, με εμφάνιση και μηχανικά μέρη θρυλικών προδιαγραφών.