Το νέο Honda Civic Hatchback παρουσιάστηκε πριν μια εβδομάδα, όμως το επόμενο Type R δοκιμάζεται εδώ και αρκετό καιρό. Αυτές είναι οι ψηφιακές εικόνες που μας το αποκαλύπτουν.
Υπεύθυνος για τη ματιά στο μέλλον, ο Kleber Silva. Όπως βλέπουμε στα renderings του Βραζιλιάνου, το επιθετικό παρουσιαστικό που γνωρίσαμε στο σημερινό FK8. Οι μεγάλοι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, οι μαύρες 19άρες ζάντες και το κλασικό δίδυμο τεράστιας αεροτομής-τριπλής εξάτμισης μετατρέπουν το πεντάθυρο Civic MK11 σε αγωνιστικό Τουρισμού. Προς το παρόν δεν είναι σίγουρο αν οι τρεις απολήξεις του συστήματος εξαγωγής θα διατηρηθούν, καθώς το νέο μικρομεσαίο της Honda πλασάρεται ως πιο premium και λιγότερο εξεζητημένο εμφανισιακά, αλλά για το Type R μπορεί να κάνουν εξαίρεση οι Ιάπωνες.
Στα μηχανικά μέρη, πάντως, σίγουρα θα το κάνουν. Η Honda έχει επιβεβαιώσει πως το νέο «Τάπερ» θα είναι αποκλειστικά χειροκίνητο, ενώ θεωρείται τελειωμένη υπόθεση η παρουσία αμιγώς βενζινοκίνητου συνόλου κάτω από το καπό. Κατά πάσα πιθανότητα, ο 2λιτρος Turbo VTEC θα διατηρηθεί κάτω από το καπό. Η ισχύς του όμως, θα είναι αυξημένη. Οι φήμες κάνουν λόγο μέχρι και για 400 άλογα (320 το σημερινό), κάτι που θα απαιτήσει τη συνδρομή του πίσω άξονα στη διαχείρισή της. Η τετρακίνηση δεν είναι ακόμα σίγουρη, ούτε ως στάνταρ ούτε ως προαιρετική. Ωστόσο, φαντάζει αδύνατο να φτάσει το Type R σε τέτοια επίπεδα δύναμης και να παλεύει να την περάσει στο οδόστρωμα μόνο μέσω των εμπρός τροχών. Εξάλλου σε αυτό το επίπεδο, οι «παίκτες» (Audi RS 3, Mercedes-AMG A45 και της ανάλογης Σειράς 1, που ετοιμάζει η BMW) δεν αστειεύονται. Οι επιδόσεις ακούγεται πως θα είναι της τάξης των 4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και των 280 χλμ./ώρα τελικής!