Το νέο Honda Civic είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί στα τέλη του 2021, όμως η διαρροή των πατενταρισμένων σχεδίων μας το αποκάλυψε λίγο νωρίτερα. Βάσει αυτών, οι άνθρωποι που μας έδωσαν το απλό μοντέλο, μας παρουσιάζουν την ψηφιακή απεικόνιση του Type R.
Δείτε ακόμα: Στα άδυτα του νέου Honda Civic Type R
Το Civic XI Forums προσέθεσε φουσκωμένα φτερά, επιθετικό προφυλακτήρα με τεράστιες εισαγωγές μπροστά, 20άρες ζάντες, πλαϊνές ποδιές, εξίσου επιθετικό προφυλακτήρα πίσω με αεραγωγούς και διαχύτη, ενώ την παράσταση παραδοσιακά κλέβουν η «φτερούγα» και οι κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις. Σε αντίθεση με το σημερινό, που έχει 3, το rendering αποκαλύπτει 4 απολήξεις. Διάταξη που είναι ακόμα άγνωστο αν θα περάσει στην έκδοση παραγωγής.
Διαβάστε επίσης: Γιατί το νέο Honda Civic Type R έχει τρεις εξατμίσεις;
Για τα μηχανικά μέρη, έχουμε πρόσφατες πληροφορίες από ιαπωνικά δημοσιεύματα. Σύμφωνα με αυτούς, ο διάδοχος του FK8 θα χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα παρόμοιο με αυτό του NSX, όπου ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες – ένας στην έξοδο του κιβωτίου και δύο ανά εμπρός τροχό. Για το Type R, θα αναλάβουν τους δυο τροχούς του πίσω άξονα καθιστώντας το μοντέλο για πρώτη φορά τετρακίνητο και καθιστώντας το απευθείας ανταγωνιστή των Audi RS 3, Mercedes-AMG A45 και της ανάλογης Σειράς 1, που ετοιμάζει η BMW.
Οι Ιάπωνες αναφέρουν πως ο 2.0 VTEC Turbo θα παραμείνει κάτω από το καπό, ενδεχομένως με μια μικρή αύξηση στην ισχύ. Το σύστημα τετρακίνησης SH-AWD θα αναλάβει να αξιοποιήσει τα πρωτόγνωρα για Type R επίπεδα ισχύος, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να υπολογίζονται σε λιγότερο από 4 δλ. και την τελική να υπερβαίνει τα 280 χλμ./ώρα! Ενδεικτικά, το σημερινό θέλει 5,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 272 χλμ./ώρα τελικής.
Δείτε ακόμα: Πως πάει το Honda Civic Type R στα 260 χλμ./ώρα;
Το ντεμπούτο του αναμένεται για το 2022, μία χρονιά μετά το λανσάρισμα της 11ης γενιάς Civic.