Έτσι θα είναι το επόμενο και περιστροφικό Mazda MX-5

Η Mazda μας «έφτιαξε κεφάλι» με το πρωτότυπο Iconic SP, που δημιούργησε προσδοκίες για περιστροφικές καταστάσεις στο επόμενο MX-5. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά με απόδοση κοντά στα 400 άλογα! Έστω υβριδικά, έστω με τον Wankel σε ρόλο range extender, αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που περιμένουμε.

O Theottle ετοίμασε την ψηφιακή του άποψη για το επερχόμενο NE, όπου δεσπόζουν οι αιχμηρές γραμμές, η διάπλαση του αμαξώματος, τα slide up φωτιστικά σώματα και οι μεγάλες ζάντες, με αεροδυναμικό σχεδιασμό μάλιστα. Η κυριότερη αντίθεση μεταξύ πρωτοτύπου και rendering εντοπίζεται στην οροφή, η οποία εδώ κάνει χώρο για τον ήλιο και δείχνει πώς θα μοιάζει το επόμενο Miata στα κανονικά του στάνταρ, τουτέστιν ως roadster. Οι διαστάσεις επίσης φαίνονται πιο μαζεμένες εδώ, κάτι λογικό βέβαια καθώς το σκίτσο βασίζεται στο σημερινό MX-5. Ούτως ή άλλως το Iconic SP διατηρεί σε συμπαγές επίπεδο τις διαστάσεις, φτάνοντας τα 4.180 χλστ. μήκους (3.915 χλστ. το τρέχον ND).

 

Οι μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις εντοπίζονται κάτω από το καλοσμιλεμένο «κορμί» του ιαπωνικού sportscar. Καρδιά του SP είναι μια υβριδική ζεύξη ενός διρότορου Wankel (που καταναλώνει και υδρογόνο) και ηλεκτροκινητήρα/κινητήρων (δεν ανακοινώνεται ο αριθμός), που παράγει συνδυαστικά 370 ίππους! Η διάταξη θυμίζει εκείνη του MX-30 e-Skyactiv R-E , όπου το περιστροφικό μοτέρ λειτουργεί ως range extender, συνεπώς κάτι ανάλογο θα πρέπει να περιμένουμε και εδώ. Σημαντικότερα για τα μελλούμενα του MX-5, όμως, το βάρος δεν παίρνει υπερβολικά την ανιούσα καθότι η ζυγαριά αναφέρεται στα 1.450 κιλά. Σημαντικότατη αύξηση συγκριτικά με το σημερινό (από 996 έως 1.053 κιλά) μεν, σε απολύτως λογικά πλαίσια για plug-in υβριδική διάταξη δε.

Get it on Google Play Download on the App Store