Η BMW έχει δώσει αρκετές επίσημες φωτογραφίες της νέας M2, έστω με καμουφλάζ, για να λύσει τα χέρια των ψηφιακών σχεδιαστών και να μας δώσουν με τη σειρά τους την πιθανή τελική μορφή του αυτοκινήτου.
Το Kolesa.ru αφαίρεσε τα αυτοκόλλητα από το «γυμνασμένο» αμάξωμα του πολυαναμενόμενου κουπέ, που συνεχίζει να διακρίνεται για τα τα φουσκώματα στα φτερά, τους επιθετικούς προφυλακτήρες και τις μεγάλες ζάντες, οι οποίες προέρχονται από τη M4 και ανέρχονται στις 19 ίντσες εμπρός – 20 πίσω. Από τη M4 έρχονται και τα φρένα, που κρύβονται πίσω από αυτές. Σε σχέση με την απερχόμενη F87 πάντως οι αλλαγές είναι ριζικές, ειδικά εμπρός όπου συναντάμε εντελώς διαφορετικά «νεφρά» και κάθετες γραμμές στις εισαγωγές του προφυλακτήρα. Πίσω η εικόνα παραμένει πιο γνώριμη, καθώς οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα φαρδιά «καπούλια» χαρακτηρίζουν τα μετόπισθεν της νέας M2.
Οι συσχετισμοί M2-M4 συνεχίζονται και στο μηχανοστάσιο, όπου επισημοποιήθηκε η παρουσία του S58 twinturbo 3.0λιτρου εξακύλινδρου εν σειρά. Οι Βαυαροί ανακοινώνουν ισχύ «γύρω στα 450 άλογα», επιβεβαιώνοντας επί της ουσίας τη φημολογία για 450 ίππους/535 Nm στη βασική M2 και 480 άλογα/550 Nm για την Competition (ταυτόσημοι αριθμοί με των βασικών M3/M4). Όπως σε αυτές, έτσι και η επόμενη M2 θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς για τη μεταφορά της ισχύος και θα διατίθεται είτε με 6άρι μηχανικό, είτε με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Ημερομηνία παρουσίας δεν ανακοινώνεται ακόμα, αλλά η BMW έχει γνωστοποιήσει πως η παραγωγή θα ξεκινήσει στα τέλη του έτους, στο εργοστάσιο του San Luis Potosi, στο Μεξικό. Συνεπώς, το ντεμπούτο θα γίνει κάποιους μήνες νωρίτερα – ενδεχομένως, μέσα στο καλοκαίρι.