Η Ηyundai αυτό τον καιρό φαίνεται πως βρίσκεται σε αναβρασμό, καθώς οι ανακοινώσεις και η φημολογία για τις εκδόσεις N έρχονται κατά ριπάς.
Μετά, λοιπόν, τα 340 άλογα του Tuscon και τα 250 του i20, σειρά παίρνουν τα «χαμηλότερα στρώματα». Αναφορές από τα κεντρικά της Hyundai Motor Europe στο Ρούσελχαιμ της Γερμανίας, κάνουν λόγο για τοποθέτηση του 1.0 Τ-GDI κάτω από το καπό του i10! Το εν λόγω μοτέρ κυκλοφορεί σε δυο εκδόσεις. Η πρώτη αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται με 5αρι χειροκίνητο κιβώτιο, όπως την συναντάμε στο i20 (το δοκιμάζουμε εδώ). Η δεύτερη και ισχυρότερη, ανεβαίνει στους 120 ίππους και απολαμβάνει μιας σχέσης παραπάνω στην μετάδοση, έναν συνδυασμό που συναντάμε στα i30 και Kona (αμφότερες οι δοκιμές εδώ και εδώ). Αυτό το μοτέρ φέρεται να είναι έτοιμο να πάρει θέση και στο μηχανοστάσιο του i10, δημιουργώντας το μικρότερο μέλος της οικογένειας Ν.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai i10 1.0 λτ. 66 PS
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη επιβεβαιώση -ή διάψευση. Αν λάβουμε υπόψη πάντως, πως σχεδόν ολόκληρη η γκάμα της Hyundai συνοδεύεται από το γράμμα Ν, έχουμε κάθε λόγο να περιμένουμε το αντίστοιχο μέλλον και για το κορεατικό μικρό. Ενδεικτικά, τα μόνα μοντέλα που δεν έχουν έκδοση Ν είναι τα Santa Fe, Elantra, Palisade και Kona. Το τελευταίο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα την αποκτήσει, οπότε μας μένουν -πλην i10- τα 2 SUV και το Elantra. Δεδομένου ότι όλα τα μοντέλα που έρχονται στην Ευρώπη έχουν (i30) ή θα προσθέσουν το Ν στο όνομά τους (Tuscon, i20, Kona), καθιστά πέρα για πέρα ρεαλιστικό το σενάριο ενός τουρμπάτου, 6τάχυτου i10 που θα κοντράρει το VW up! GTI και θα αποτελέσει την εναλλακτική του Suzuki Swift Sport (δείτε τα να «σφάζονται»).
Διαβάστε επίσης: Hyundai Elantra 5ετίας με 1,6 εκατ. χιλιόμετρα!
Για την Ιστορία να αναφέρουμε πως το πιο κοντινό σε i10 N, είναι η έκδοση Sport που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Εφοδιασμένη με τον ατμοσφαιρικό 1.200αρη των 84 ίππων, χαμηλωμένη ανάρτηση, ζάντες 17 ιντσών και αεροδυναμικό πακέτο -μαζί με τον μοναδικό χρωματικό συνδυασμό- η έκδοση αυτή κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων (μόλις 300), αποκλειστικά για την αγορά της Γερμανίας.