Ετοιμάζεται για φόρτωμα το αγροτικό της Kia

Από την ώρα που παρουσιάστηκε το Hyundai Santa Cruz, άπαντες περιμένουν ανάλογο μοντέλο από την Kia. Μια προοπτική που οι Κορεάτες καλωσόριζαν λίγους μήνες πριν και, πλέον, αποτελεί επισημοποιημένο γεγονός. Το δεύτερο pick up «εργαλείο» από τη Σεούλ εξελίσσεται καιρό, έχοντας φτάσει πλέον ένα βήμα πριν το λανσάρισμα – το οποίο πολύ πιθανό να γίνει μέσα στο 2024.

Ο επικεφαλής σχεδίασης των Κορεατών, Karim Habib, μίλησε σε αυστραλιανά μέσα και δήλωσε πως πολύ σύντομα θα έχουμε την πρώτη εικόνα από το αυτοκίνητο, με τη μορφή teaser. Πέραν αυτού, έδωσε στοιχεία και για τη σχεδιαστική κατεύθυνση του πολυαναμενόμενου μοντέλου: «Ο ρόλος μας σαν σχεδιαστές, είναι να υπηρετούμε τη μάρκα και τους πελάτες. Σχεδιάζουμε προϊόντα για το κοινό, στο πλαίσιο της γενικότερης κατεύθυνσης της εταιρίας. Συνεπώς η εμφάνιση κάθε μοντέλου θα πρέπει να αντανακλά αυτές τις αξίες, συμμετέχοντας στη διαμόρφωση σχεδιαστικής ταυτότητας». Τα λεγόμενα του Habib μας προετοιμάζουν για ένα pick up που θα αντλεί επιρροές από τo Sportage και τη γκάμα των EV (EV5 και EV9 κυρίως), άσχετα που τα πρωτότυπα δοκιμών έφεραν στοιχεία από το Mohave.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους από τη χώρα των καγκουρό το αγροτικό Kia θα κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2024, με την παραγωγή να ξεκινά το πρώτο μισό του 2025 στο εργοστάσιο της Κορέας. Πλέον έχουμε και όνομα στο τραπέζι, με το «Tasman» (εκ της Ταζμανίας) να είναι έως τώρα αυτό που προκρίνεται. Σίγουρα, πάντως, θα είναι εντελώς διαφορετικού προσανατολισμού από το αδελφάκι του στη Hyundai. Ενώ το Santa Cruz είναι σπορ και δυναμικό, το αδελφάκι του από την Kia αφενός θα είναι σημαντικά πιο ογκώδες, αφετέρου πολύ πιο «σκληρό». Το μήκος του λέγεται πως θα φτάνει στα 5.400 χλστ. (4.971 χλστ. το Santa Cruz), προκειμένου να ανταγωνιστεί τα διάφορα Toyota Tacoma, Chevrolet Silverado και τις λοιπές αγροτικές δυνάμεις στην αγορά των Η.Π.Α. Για να τα καταφέρει, θα πρέπει φυσικά να διαθέτει και τις ανάλογες δυνατότητες. Το πλαίσιο τύπου σκάλας -με βάση το Mohave– θεωρείται δεδομένο, ενώ η ελκτική δυνατότητα αναφέρεται στα 3.500 κιλά.

Από πλευράς κινητήρων, φημολογείται πως η γκάμα θα αποτελεί μια μίξη από εκείνες στα Mohave και Santa Cruz. Ο 2.2 ντίζελ των 210 ίππων και 420 Nm θα τοποθετηθεί στη βάση, ακολουθούμενος από τον 3.0λιτρο CRDi V6 των 260 ίππων και 560 Nm. Στην κορυφή, από πλευράς ιπποδύναμης, θα πάρει θέση ο 2.5άρης υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 275 ίππων (αλλά 420 Nm) από το Santa Cruz.  Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Κορέα, το μεσαίου μεγέθους αυτό pickup θα είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο.

Get it on Google Play Download on the App Store