Ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία, φορά είναι που ακούμε για προβλήματα ποιότητας ή αξιοπιστίας σε Tesla. Κάθε, μα κάθε, περιστατικό όμως είναι διαφορετικό και όσο πάει, πιο ιδιαίτερο. Τον τελευταίο καιρό βγάζουν ζημιές ολοένα συχνότερα στα πηδάλια, όπως το τιμόνι. Οι Αμερικανοί αναγκάστηκαν σε ανάκληση λόγω αυτού του ζητήματος και δεν αποκλείεται να προβούν σε ακόμα μια, αυτή τη φορά για τα πεντάλ.
Ο κάτοχος ενός Model 3 Long Range πόσταρε φωτογραφία στο Reddit από το σπασμένο πεντάλ του γκαζιού του, αναφέροντας σαρκαστικά: «Δεν νομίζω ότι το πάτησα τόσο δυνατά». Στην περιγραφή της δημοσίευσης ρωτάει αν υπάρχουν παρόμοια περιστατικά, για να διαπιστώσει πως το δικό του μόνο μεμονωμένο δεν ήταν. Με μια γρήγορη αναζήτηση στα σοκάκια του ίντερνετ εντοπίζουμε αρκετά Model S με το ίδιο πρόβλημα, ειδικά χρονολογίας από το 2017 κι έπειτα. Το επίμαχο Model 3 είναι του 2021, ενώ στα σχόλια του ποσταρίσματος συναντάμε το σύνδεσμο για ένα άρθρο του Forbes από το 2019, που καταπιάνεται με την εν λόγω δυσλειτουργία. Κοινώς, το συγκεκριμένο πρόβλημα «σέρνεται» στα Tesla εδώ και μια 6ετία. Πώς δεν έχει ζητήσει ανάκληση ο NHTSA είναι απορίας άξιο.
Το πεντάλ δεν σπάει από τη βάση του, ούτε κολλάει σε μια θέση (δεν καταρρέει, δηλαδή). Απλά, όταν το πατάς μπορεί σε ανύποπτη φάση να κοπεί στη μέση! Σύμφωνα με τους καταγγέλοντες πηγή του κακού είναι το ίδιο, το υλικό κατασκευής. Τα πεντάλ στα Tesla αποτελούνται από πολυμερές πλαστικό, αντί μετάλλου όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα. Το πλαστικό αυτό μπορεί να σπάσει, λόγω σφάλματος του προμηθευτή σύμφωνα με τα συνεργεία της εταιρίας, η οποία ακόμα δεν έχει ανακοινώσει κάτι για ανάκληση (κι ούτε πρόκειται, αν δεν την αναγκάσει ο NHTSA). Κάτι που θα πρέπει να γίνει σύντομα, καθώς δεν θέλουμε να σκεφτούμε τί θα συνέβαινε αν αντί για το πεντάλ του γκαζιού έσπαγε εκείνο του φρένου…